Witam, wstawiam pierwszy post także proszę o wyrozumiałość,
Samochód audi a4 b6 2002 2.0 fsi awa 150km problem jest dość złożony więc postaram się go wytłumaczyć dokładnie
Wzięliśmy się za wymianę wtrysku nr 4 ( z powody wypadania zapłonu powyżej 3 tys obrotow na tym cylindrze ) już to wcześniej robiliśmy a więc nie była to jakaś wielka sztuka.
Po skręceniu wszystkiego silnik strasznie się trzęsie, ewidetnie nie może zapłać docelowego cyklu . Ładnie wkręca się na obroty , i powyżej 1.7 obrotow wszystko jest idealnie . ( mam filmik ale jest za duży żeby go tutaj wstawić) . Po puszczeniu gazu wręcz przygasa i dalej " kuleje "
Wymieniliśmy spowrotem wtrysk na ten stary i to samo .
WAZNE ! samochod przed wymiana wtrysku jeździł bez większych problemów.
Po odpięciu przepływomierza silnik dużo lepiej pracuje .
Komputer ( ale niestety do vcds nie mam dostępu) pokazuje raz na kilka odpaleń wypadanie zaplony i tylko to , i to nie zawsze , nic więcej
Co wymienione :
uszczelka kolektora ssacego
rurka odmy ( do kolektora ) bo stara była dziurawa
podkładki oraz uszczelki wszystkich 4 wtrysków
przepływomierz
co sprawdzone :
kompresja na poziome 12 bar każdy cylinder
Podmianka świec, cewek
Cisnienie w rampie na jalowym 40 bar Po dodaniu gazu zwiększa się
Ciśnienie w kolektorze dolotowym
310-330 na jalowym przy odpiętym przeplywomierzu
500-530 na jalowym przy podpiętym przepływomierz
Szczelność dolotu sprawdzona 2 razy
Czy ma ktoś może pomysł co dalej ?