Skocz do zawartości

luckY102

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O luckY102

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Czarnocin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia luckY102

0

Reputacja

  1. Witam, zauważyłem że podczas przyspieszania ( trzeci bieg pedał w podłodze) jak turbo wstaje słychać dziwny dźwięk. Jak by pompa hydrauliczna, wycie. Pierwsza myśl że turbo tak wyje ale turbina chyba ma troszkę inny dźwig bardziej niski. Wystarczy że puszczę gaz i przestaje. Czy może być coś innego niż turbo ? Dodam że mam DPF dosyć już zapchany. Ma dużą różnice ciśnień.
  2. Nie moge znaleźć żadnych informacji na ten temat, czy to naprawdę ma sens. Dziwi mnie to, że nie ma w PL takich firm. Jeżeli ratowało by to DPFy ktoś by wyłożył monete żeby to robić. Oczywiście za odpowiednią cene. Ja wolałbym dać np 2k zeby uratować dpf niż za 2k go wyciać.
  3. Mógłbyś polecić jakąś firme która w taki sposób regeneruje DPF ? Najlepiej mazowieckie, ewentualnie moge wysłać dpf
  4. Dzwoniłem po kilku firmach zajmujących sie regeneracja filtrow dpf i nikt nie mowił o wypalaniu. Ceny strasznie rozbieżne, nawet o 100%. Niektórzy nawet nie wiedzieli że w b8 jest silnik CNHA.
  5. Na polskich drogach jeździ tysiące aut które nie posiadły DPFa, tysiace aut które maja nie sprawne turbiny czy wtryski, auta ktore pala 1l oleju na 100km . Puszczają chmury czarnego dymu. To jest problem. Rozwinął byś swoja myśl odnośnie zniczenia mojego dpfu? Chętnie sie dowiem dlaczego i nie tylko ja
  6. Jak to załatwiłem DPF ? Co do usuwaniaDPFu to mnie stac, tylko nie ukrywam wolę wydać mniej niż więcej. Uważam, że taki DPF świata nie zbawi.
  7. Jeśli okaże się że jest mechanicznie uszkodzony to po prostu będzie go trzeba usunąć. Nie opłaca się wydawać 5k lub więcej na nowy DPF. A co z błędem 0402? Dodam że ostatnio sprawdzałem chemię do czyszczenia DPF i trochę pomogło ale na mój DPF nie ma to znaczenia.
  8. Za późno? Mógłbyś troszkę rozwinąć temat ?
  9. Witam, pojawiają mi się dwa błędy p2002 i p0402 przy spokojnej jeździe ich nie ma tylko przy wyższych prędkościach. Mam zapchany DPF, różnica cianien na biegu jałowym to 20hpa. Bede go demontował i regenerował. Chce się dowiedzieć czy coś jeszcze trzeba zrobić żeby ogarnąć to za jednym razem. Audi a4 b8 190hp CNHA
  10. W marcu będę mógł uziemić auto to rozbiórek DPF i EGR . Dam do czyszczenia DPF a EGR postaram się sam wyczyścić. Chociaż wolałbym EGR usunąć. Tylko boje się żeby nie było problemów później z czymś innym.
  11. Dodam że pomiar DPF robiony na biegu jałowym bez gazu i silnik to CNHA 190hp
  12. Witam. Mam zapchany DPF, komputer wyrzuca błąd p2002 przy 140 km/h jeżeli jeżdżę wolniej nic się nie dzieje. Potrafi też wyrzuć błąd od EGR. Wstawiam zdjęcia błędów i parametrów w których on wystąpił. Chce oddać DPF do czyszczenia ale EGR też pewnie zabity i czy to nie wpłynie na ponowne zapchanie dpfa ? Czy możne usunąć EGR. Mam jeszcze pytanie odnoście czyszczenia dpfa bo auto posiada adeblu, podczas czyszczenie rozcinają coś żeby myć sam DPF ? Mechanik który robił mi rozrząd powiedział że coś było kombinowane przy DPF bo są spawy.
  13. Udało się rozwiązać problem. Układ był zapowietrzony.
  14. Do tej pory nic nie udało mi się rozwiązać problemu z ogrzewaniem, to że lekko grzał to grzała elektryczna nagrzewnica, temperatura na dworze wzrosła to i ona już nie grzeje. W aucie zimno. Bardzo mnie to ciekawi bo przewody robią się gorące.
  15. Nie o to mi chodzi żeby usunąć wszystkie możliwe błędy, chciałbym żeby adeblu było sprawne i DPF ale ten syf z EGR nie był wtłaczany do silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...