Skocz do zawartości

Uksz_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Uksz_

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.2 FSI V6
  • Kod silnika
    CALA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, czy da się zamontować zaślepkę spryskiwacza ksenonu w b8 wersja przedliftowa 2008r bez demontażu zderzaka? Dodam, że cały mechanizm został wyrwany przy stłuczce parkingowej, została jedynie sprężynka.
  2. Kolego, otóż tak, demontowałem boczek, aby wymienić zamek. Po złożeniu wszystkiego z powrotem zaczął pojawiać się ten dziwny dźwięk. Wszystkie spinki i śruby na miejscu. Jedyna różnica jest taka, że stary zamek był ori, a nowy to zamiennik febi. Może coś wewnątrz nowego zamka wydaje taki dźwięk. Jeżeli ktoś miał podobną sytuację, to by potwierdzilo moją teorie.
  3. Podepnę się. Udało się znaleźć przyczynę? U mnie jest podobny problem, przy zamknięciu drzwi kierowcy jest dość słyszalny taki brzęczący dźwięk, jakby metaliczny „brzdęk”, nie wiem jak to określić. Im mocniej trzaśnie się drzwiami tym głośniejszy. Jakieś pomysły?
  4. Dla potomnych, zamek wymieniony na nowy. Próba zamknięcia drzwi rano pomyślna przy ujemnej temperaturze. Wygląda na to, że będzie już dobrze.
  5. Niestety nie mam żadnych screenów z diagnostyki, ponieważ mechanik zrobił scan przy okazji, na szybko w ramach innych prac. Pomyślałem, że może ktoś miał podobny problem.
  6. Cześć, mam problem z keyless. Mianowicie, żadnych drzwi nie da się otworzyć, ani zamknąć za pomocą keylessa. Co ciekawe, keyless w klapie bagażnika działa i można ją otworzyć. Dla potwierdzenia położyłem kluczyk z dala od samochodu i wtedy klapa bagażnika już się nie otwierała, więc tu jest pewność, że wszystko jest ok. I teraz pytanie, skoro keyless działa w klapie bagażnika, ale w klamkach drzwi nie, to wystarczy wymienić czujniki w klamkach? Mechanik przy okazji jak podpinał VCDS to znalazł 1 ogólny błąd z brakiem komunikacji keyless, ale nie było sprecyzowane, który czujnik padnięty. Jakieś sugestie?
  7. Generalnie to nie chciałbym wracać do tematu drugi raz, więc po prostu przy okazji mogę wymienić linkę. Tylko z tego co wiem linki są 2. Jedna, która idzie do zamka bezpośrednio z zewnętrznej klamki i druga, która idzie do zamka z wewnętrznej klamki. Dlatego jak już to wymienić od razu zamek z linkami, tylko nadal nie wiem jaki zamek będzie do mnie pasował hmm.
  8. Cześć, mam problem z zamkiem drzwi kierowcy. Mianowicie, jak lekko w nocy przymrozi to drzwi co prawda bez problemu się otwierają, ale klamka chodzi luźno i drzwi nie da się zamknąć, bo odskakują. Po przejechaniu krótkiego odcinka, jak w środku zrobi się cieplej to zamek zaczyna działać poprawnie i można zamknąć normalnie drzwi. Poczytałem kilka postów i ludzie zalecają rozebranie zamka i czyszczenie od środka, lub bez zabaw wymiana na nowy. Wolę wymienić na nowy tylko mam problem z doborem odpowiedniego zamka, żeby kostka pasowała (podobno są różne, zależy od ilości pinów) i działało to z moim wyposażeniem. Prośba o podanie nr części zamka, bo w etce jest sporo różnych pozycji. Poniżej VIN i wyposażenie: VIN: WAUZZZ8K59A094694 4F2: Blokowanie drzwi i pokryw centralny zamek "Keyless-Entry" Audi A4 B8 2008, 3.2fsi quattro.
  9. Cześć, widziałem poprzednie posty w temacie problemu z zaciskami, ale może opiszę swój przypadek. W kwietniu miałem sytuację, że podczas jazdy na trasie coś zaczęło mocno buczeć i auto lekko ściągać na prawo. Zjechałem na stację, prawe przednie koło bardzo gorące, tarcza praktycznie zagotowana. Pozostałe koła i tarcze w jak najlepszym porządku. Oddałem auto do mechanika, ten zregenerował zaciski (prawy przód i lewy przód), powiedział, że teraz wszystko jest ok i auto do odbioru. Niestety po 4-5 miesiącach problem powrócił, ale tym razem grzeją się oba przednie koła wraz z tarczami (przypomnę, że za pierwszym razem problem dotyczył tylko prawego przedniego koła). Zadzwoniłem do tego samego mechanika i stwierdził, że problem może być stronie serwa hamulcowego. Oczywiście po podpięciu komputera błędów brak. Zastanawiam się czy coś poszło nie tak podczas regeneracji zacisków i teraz jest zrzucanie winy na serwo hamulcowe? Ktoś ma jakieś pomysły, bo szkoda wywalać kasę w błoto.
  10. Dla potomnych, okazało się, że pęknięta była rurka, która wchodzi do termostatu. Kolektor do zdjęcia, test szczelności i wszystko działa, wycieku brak. Temat do zamknięcia.
  11. Cześć, od jakiegoś czasu zaczęło ubywać mi płynu chłodniczego w zbiorniczku. W miesiąc musiałem dolać około 1l. Na przestrzeni ostatnich kilku dni problem się nasilił, więc zacząłem szukać pod maską przyczyny. Ściągnąłem przednią, małą plastikową osłonę silnika i zauważyłem, że pod kolektorem ssący, dokładnie na bloku silnika jest kałuża płynu chłodniczego. Pytanie brzmi co będzie prawdopodobnie do wymiany? Termostat, węże? Nie wiem co jeszcze się tam znajduje. Jak rozumiem kolektor na pewno będzie musiał być zdemontowany. Przy okazji takiej operacji co jeszcze warto sprawdzić/wymienić? Sam raczej się z tym nie będę bawił, natomiast chciałbym ewentualnie zakomunikować mechanikowi co przy okazji mógłby dodatkowo zrobić. No i na koniec, mniej więcej jakie mogą być koszta robocizny w przypadku demontażu kolektora? Z góry dzięki za opinie i sugestie
  12. Dzięki wielkie za wyjaśnienie
  13. Cześć, pierwszy raz mam do czynienia z quattro i zastanawiam się jakie ciśnienie w oponach powinienem stosować. Pytałem wśród znajomych i powielała się reguła, żeby we wszystkich oponach dawać po równo, np. 2,5bar. Ja z kolei zawsze byłem zwolennikiem stosowania się do ciśnienia takie jak na nalepce w samochodzie, zgodnie z zaleceniami producenta. Stąd też moje pytanie, jakie powinno być ciśnienie w oponach z napędem quattro "zgodnie ze sztuką"? Wszędzie po równo? Czy stosować się do ciśnienia podanego na nalepce? Czy w ogóle ma to jakieś znaczenie jaki napęd mamy (quattro, ośka)? Z góry dzięki
  14. Na co dzień manetkę mam ustawioną właśnie na "Auto", ale faktycznie mogłem ją przestawić w pozycję wyłączoną i używać pojedynczego trybu. Sprawdzę jutro, dzięki wielkie za wyjaśnienie. Temat do zamknięcia
  15. Cześć, mam pytanie odnośnie pozycji przednich wycieraczek. W innych samochodach nie spotkałem się z czymś takim i nie wiem czy to normalne zachowanie. Mianowicie, zauważyłem, że u mnie występują tak jakby dwie pozycje spoczynkowe wycieraczek: 1 - wycieraczki w spoczynku blisko podszybia 2 - wycieraczki w spoczynku 2-3cm wyżej niż w pozycji 1 Pozycja 1 jak wiadomo jest wtedy, kiedy wycieraczek nie używam, natomiast pozycja 2 występuje w momencie kiedy użyję wycieraczek np. razem ze spryskiwaczem. Po wytarciu szyby chwilę się utrzymują w pozycji 2 i po paru sekundach schodzą na pozycję 1. W ramach oddzielnego problemu z błędami i elektroniką, mój majster szperał w VCDS i po odebraniu auta zauważyłem, że pozycja 2 już nie występuje, wycieraczki pracują tak jakby "w pełnym zakresie". Czy trzeba je na nowo kodować czy niepotrzebnie się czepiam? Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...