Skocz do zawartości

Pablo232

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pablo232

Informacje

  • Imię
    Mark
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A3 8P
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Pablo232

0

Reputacja

  1. Turzol, podsyłam zdjęcie z tymi danymi, o które prosisz. 9979 soft
  2. Muskel 1 bracie, niestety nie mam, może znasz inny sposób sprawdzenia tej informacji. Albo chociaż może jakie wersje wgrywali do silnika CFFB.
  3. Witam, jestem posiadaczem Audi A3 8P 2.0 TDI kod silnika CFFB z 2011 roku, chciałbym zapytać, czy jest możliwość sprawdzenia jaką miałem wgraną mapę silnika oraz numer softu przed aktualizacją oprogramowania desel Gate E189, np. po numerz VIN lub w jakiś inny sposób, może jest ktoś w stanie mi podpowiedzieć, udało mi się tylko ustalić, ze miało to miejsce w 2016 roku, zależy mi przede wszystkim na stanie przed aktualizacją gdyż dążę do wgrania orginału, gdyż po modernizacji wystąpiły prolemy z egr/DPF. Pozdrawiam.
  4. Witam, posiadam audi a3 8p 2011 r. chciałbym zmienić język w fis ( licznik) gdyż mam do wyboru niemiecki albo angielski, a chcę mieć polski, czy ktoś jest mi w stanie podpowiedzieć jak tego dokonać. Pozdrawiam klubowiczów!!!
  5. Muskel 1 , powiedz mi jeszcze proszę jaką wsuwkę mam kupić, by wpiąć się w ten pin, pozdro
  6. Witam Kolegów! Mam pytanie, posiadam Audi Q3 2014 r. w którym to znajduje się moduł zasilania sieci VW AG 8X0 907 063 N, moje pytanie jest takie, który pin odpowiada za oświetlenie nóg w pojeździe. W załączniku zdjęcie dla uwagi. Dołożyłem sobie zestaw oświetleniowy, nie chcę podpinać się pod bezpiecznik, chcę to zrobić ze sztuką, ażeby zakodować i działało jak Audi nakazuje. Pozdrawiam.
  7. Muskel 1 , jak byś podszedł do tematu? przywrócić aktualizację oprogramowania na tą oryginalną, założyć nowy Egr i jeździć/obserwować? masz może jakiś lepszy pomysł?
  8. Muskel 1, zamienniki Meat&Doria oraz Pierbrg.
  9. Witam, jestem posiadaczem Audi A3 8P 2.0 TDI 140 KM, silnik CFFB, mam problem z egrem, a mianowicie nie jestem w stanie prawidłowo zdiagnozować gdzie leży przyczyna awarii. Nadmieniam, iż już kilkukrotnie dokonywałem jego wymiany na nowy co kończyło się niepowodzeniem. Po wymianie na nowy po zrobieniu kilkuset kilometrów auto przechodzi w tryb awaryjny, po czym wyskakują mi takie błędy: *4807- Układ recyrkulacji spalin- P040100 (096)- natężenie przepływu za małe *5171- recyrkulacja ciśnienia doładowania P029900 (096)- nieosiągnięta granica regulacji *9120- czujnik 1 układu recyrkulacji spalin P046C 00 (032) - niewiarygodny sygnał *4891- zawór układu recyrkulacji spalin N18 P0403 00 (167) -usterka Chcę tylko nadmienić, iż otrzymałem informację, iż w moim pojeździe wykonano aktualizację oprogramowania dla silnika 2.0 tdi EA189 - diesel Gate - problem z emisją spalin( dość głośna nieudana adaptacja oprogramowania wśród VAGÓW), od czego zacząć, czy ktoś z was miał podobny problem, jak go rozwiązać. Czy należy wgrać oryginalną mapę silnika oraz założyć nowy egr. A może dokonać egr OFF. Pozdrawiam!!!
  10. Muskel 1 masz jakiś pomysł? Tak, dziękuje za zwrócenie uwagi, zmieniłem już błędnie przekazane informacje.
  11. Witam, jestem posiadaczem Audi A3 8P 2.0 TDI 140 KM, silnik CFFB, mam problem z egrem, a mianowicie nie jestem w stanie prawidłowo zdiagnozować gdzie leży przyczyna awarii. Nadmieniam, iż już kilkukrotnie dokonywałem jego wymiany na nowy co kończyło się niepowodzeniem. Po wymianie na nowy po zrobieniu kilkuset kilometrów auto przechodzi w tryb awaryjny, po czym wyskakują mi takie błędy: *4807- Układ recyrkulacji spalin- P040100 (096)- natężenie przepływu za małe *5171- recyrkulacja ciśnienia doładowania P029900 (096)- nieosiągnięta granica regulacji *9120- czujnik 1 układu recyrkulacji spalin P046C 00 (032) - niewiarygodny sygnał *4891- zawór układu recyrkulacji spalin N18 P0403 00 (167) -usterka Chcę tylko nadmienić, iż otrzymałem informację, iż w moim pojeździe wykonano aktualizację oprogramowania dla silnika 2.0 tdi EA189 - diesel Gate - problem z emisją spalin( dość głośna nieudana adaptacja oprogramowania wśród VAGÓW), od czego zacząć, czy ktoś z was miał podobny problem, jak go rozwiązać. Czy należy wgrać oryginalną mapę silnika oraz założyć nowy egr. A może dokonać egr OFF. Pozdrawiam!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...