Skocz do zawartości

Konrad92DG

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Konrad92DG

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Konrad92DG

  1. Temat został rozwiązany. Wtrysk raz działał raz nie, gdy nie działał robił zwarcie więc komputer się odłączał i wylatywały przypadkowe błędy innych podzespołów. Akurat podczas pomiarów pracował mi dlatego niepotrzebnie szukałem usterki gdzieś indziej.
  2. Część, Mam problem z niepracującym cylindrem pierwszym, czasami działa przez jakieś 20min ale koniec końców i tak nie pali. Iskra jest, wtrysk raz działa raz nie. Błąd z odczytu komputera: przerwa w obwodzie cylindra pierwszego. Co sprawdziłem: 1. Zamieniłem zestaw z cylindra pierwszego na drugi. Czyli zamieniłem miejscami cewkę, świecę i wtrysk Efekt ten sam. Nie pracuje cylinder pierwszy. 2. Sprawdziłem wiązkę do komputera. Wykonałem pomiar ciągłości przewodów, strategiczne miejsca gdzie mogły się kable załamać rozwinąłem i sprawdziłem. Brak wizualnych oznak uszkodzenia instalacji. W skrzynce z komputerem sucho, na kostkach i na płycie głównej brak oznaków śniedzi, nalotów. 3. Przypadkowe błędy: Brak prędkościomierza (czasami przestaje pokazywać prędkość) Czasami zaświeci się brak oleju lub wody. Na wolnych obrotach widać jak lampka we wnętrzu auta się mruży Akumulator 12,75v w spoczynku, na zapalonym 14,15v, Wszystkie opisane sytuację to 4 dni, nie opis problemów przez rok. Czy to komputer na wyczerpaniu czy kable złamane/przetarte a na pomiarach akurat zawierało coś? Pomóżcie muszę czymś do pracy jeździć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...