-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Konrad92DG
Informacje
-
Imię
Konrad
-
Miasto
Dąbrowa Górnicza
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Konrad92DG
0
Reputacja
1
Odpowiedzi społeczności
-
Temat został rozwiązany. Wtrysk raz działał raz nie, gdy nie działał robił zwarcie więc komputer się odłączał i wylatywały przypadkowe błędy innych podzespołów. Akurat podczas pomiarów pracował mi dlatego niepotrzebnie szukałem usterki gdzieś indziej.
-
Konrad92DG obserwuje zawartość Brak sterowania cewką wtryskową w A4 B6 1.8T
-
Część, Mam problem z niepracującym cylindrem pierwszym, czasami działa przez jakieś 20min ale koniec końców i tak nie pali. Iskra jest, wtrysk raz działa raz nie. Błąd z odczytu komputera: przerwa w obwodzie cylindra pierwszego. Co sprawdziłem: 1. Zamieniłem zestaw z cylindra pierwszego na drugi. Czyli zamieniłem miejscami cewkę, świecę i wtrysk Efekt ten sam. Nie pracuje cylinder pierwszy. 2. Sprawdziłem wiązkę do komputera. Wykonałem pomiar ciągłości przewodów, strategiczne miejsca gdzie mogły się kable załamać rozwinąłem i sprawdziłem. Brak wizualnych oznak uszkodzenia instalacji. W skrzynce z komputerem sucho, na kostkach i na płycie głównej brak oznaków śniedzi, nalotów. 3. Przypadkowe błędy: Brak prędkościomierza (czasami przestaje pokazywać prędkość) Czasami zaświeci się brak oleju lub wody. Na wolnych obrotach widać jak lampka we wnętrzu auta się mruży Akumulator 12,75v w spoczynku, na zapalonym 14,15v, Wszystkie opisane sytuację to 4 dni, nie opis problemów przez rok. Czy to komputer na wyczerpaniu czy kable złamane/przetarte a na pomiarach akurat zawierało coś? Pomóżcie muszę czymś do pracy jeździć.