Skocz do zawartości

Lexor94

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Lexor94

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ok, tak zrobię, dam znać
  2. Dzięki za odpowiedz, korygować to poprawiając wałek ssący w lewo / prawo czy jak? teraz wałki są idealnie na znakach Spróbuję przestawić prawy wałek o ząb w prawo, zobacze jak wyjdzie
  3. Cześć, jestem w trakcie zmiany łańcucha i napinacza, ustawiłem wałki na znaki ale ogniw łańcucha między znakami wałków moim zdaniem mam 15 a nie 16, ale nie jestem pewien bo może jest dobrze, podpowie ktoś? Ewentualnie w jaki sposób to skorygować?
  4. Przyszedł łańcuch, stary nie wygląda na wyciągnięty ale profilaktycznie założę nowy.
  5. Zdecydowałem się na łancuch IWIS za 120 zł i napinacz od WRC za 370 zł, kierowałem się opiniami ludzi z allegro, na razie nie chce pchać pieniędzy w oryginały, najwyżej będę miał nauczkę na przyszłość żeby nie kupować zamienników jak za szybko to padnie : )
  6. @pelonek1 Zrobiłem tak jak radziłeś, faktycznie napinacz w opłakanym stanie, brakuje sitka olejowego, uszczelnienia stwardniałe i popękane a dolny ślizg się poddał, ogółem sprężyna w środku bardzo ciężko odbijała, za kilka dni przyjdzie nowy napinacz i łańcuch, dam znać jak bardzo łańcuch się rozciągnął
  7. Witam, od około miesiąca spod pokrywy słychać ciągły metaliczny dzwięk - jakby pracę łańcucha, po ściągnięciu pokrywy zobaczyłem że łańcuch otarł o pokrywę na głębokość około 0,5 mm, i moje pytanie brzmi - Czy zmienić tylko napinacz bo nie napina dobrze łańcucha, czy tylko łańcuch bo się rozciągnął, czy nie ryzykować i wymienić napinacz + łańcuch, niestety nie mierzyłem cisnienia oleju, ale nigdy nie wyskoczyły błędy z nim związane - no ale różnie to bywa i nigdy nie wiadomo, wiem że bardzo duży syf w środku, auto kupiłem około roku temu. Próbowałem bardzo mocno wcisnąć palcami napinacz w dół i w sumie nie drgnął nawet, górny ślizg również nie wygląda jakoś tragicznie.. Proszę o poradę, dziękuję i pozdrawiam.
  8. Ok, dzięki Panowie za pomoc, temat do zamknięcia, Pozdrawiam
  9. Na komplecie który był wymieniany również z tyłu nic takiego się nie dzieje, dziwna sprawa
  10. Witam, ok 2 tygodnie temu z powodu dużego bicia przy hamowaniu oddałem na warsztat auto w celu wymiany wszystkich tarcz oraz klocków (Komplety Bosch'a z robocizną 1700) zł. Od razu po wymianie zauważyłem jakiś dziwny "metal" pomiędzy tarczą a klockiem z przodu w obu kołach, stwierdziłem że może to zejdzie jak się klocki ułożą / dotrą, lecz po 2 tygodniach bez zmian, dodam że w miejscu gdzie tego czegoś nie ma jest wyrazny odstęp pomiedzy klockiem a tarcza,ktoś podpowie co to może byc?
  11. Rozumiem, spróbuję wyjąć nagrzewnicę i sprawdzę czy nie jest zapchana, to zajmie mniej czasu niż naprawa uszczelki, ale być może i nagrzewnica i uszczelka jest do wymiany: ) Chciałbym jeszcze wiedzieć czy te węże są odpowiednio podłączone bo mnie niepokoją, dzięki za pomoc i pozdrawiam
  12. Ok, w takim razie zamawiam nową i będę się bawił bo też obstawiałem nagrzewnice, ale czy te węże wchodzące do nagrzewnicy są odpowiednio wpięte?
  13. Witam wszystkich! Sedan A4 B6 1.8t BFB 2002 : )
  14. Witajcie, nie dawno kupiłem auto, A4 B6 1.8t BFB 2002 i w zasadzie od początku jest problem z ogrzewaniem, gdyż go nie ma... Przy rozgrzanym silniku (ogrzewanie ustawione na maxa) wieje bardzo malutkie ciepło po stronie kierowcy a po stronie pasażera zimne powietrze, gdy wdepnę mocniej gazu leci troszkę cieplejsze powietrze tylko po stronie kierowcy, bez różnicy czy ustawie nawiew na szybę, środek czy na nogi. Sprawdzałem vagiem silniczki krokowe od klap nawiewu i pokazał błąd silniczka V71 ale po skasowaniu już nie wrócił, rozebrałem go i również v159 i w środku wszystko niby spoko, robiłem również nastawy. Możliwe jest to że węże na grodzi wchodzące do nagrzewnicy są odwrotnie podłączone? po rozgrzaniu silnika odłączyłem ten górny i z dużą siłą leciał z niego płyn chłodniczy (z króćca nie) tego dolnego nie mogłem odłączyć po zdjęciu zacisku bo siedział strasznie ciasno i dałem spokój, na zimnym silniku z górnego węża nie leci płyn. Ponoć dolny wąż to zasilanie, a górny wylot ale zauważcie że "białe oznaczenie" z dziurką do odpowietrzania (nie widziałem jej) jest na dole, a powinno być chyba na górze. górny wąż wychodzi z tego połączenia: a dolny idzie gdzieś głębiej w silnik. Dolna część nagrzewnicy wraz z rurką jest mocno ciepła, a górna część nagrzewnicy z rurką jest zimna. Zrobiłem test UPG i wyszedł niestety pozytywnie barwiąc na zielono, temperaturę trzyma 90 stopni leczy przy mocniejszym katowaniu potrafi wywalić płyn chłodzący zbiorniczkiem. Czy jest coś nie tak z tymi wężami, nagrzewnicą czy brak ogrzewani wywodzi się z powodu uszkodzonej uszczelki pod głowicą?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...