Skocz do zawartości

Luuz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Luuz

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Gliwice

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    BBK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Luuz

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedzi. A dopytam. Ad1. No bo właśnie niby wszsytko osobno działa dobrze. Mam wrażenie że sieć can nie wydala, może się w którymś momencie gubi, albo zapycha? Jest to możliwe że to wina kodowania? Ad2. To na spokojnie bo już nie chcę do tego później wracać, więc dzięki za materiały. Ad3. A czy to nie jest jakoś że podczas inspekcji olejowej kalibruje się poziom na jakąś wartość?
  2. Mam niemały problem z elektroniką w moim aucie. Przyznam że mieszałem VCDS'em podczas nauki i coraz mniej rzeczy tu działa. Raz rozładowałem aku i podłączyłem na sekunde buster do baterii ustawiony na 24V . Chciałbym albo przywrócić ustawiania fabryczne (jeśli jest coś takiego) albo poznać kodowania wszystkich modułów z przykładowej S4B6 Avant lub gdyby ktoś poprowadził za wirtualną rączkę w przywróceniu pełnej funkcjonalności, ewentualnie znalezienia uwalonego modułu. Ponadto mam zmienioną kierownicę z B7, ale ona działa dobrze. Poniżej rzeczy które nie działają w kolejności od najistotniejszej dla mnie : 1. Zanim używałem VCDS'a używałem Innovate LM2 do diagnostyki i logów, ale teraz LM2 komunikuje się z silnikiem z przerwami, tzn. połączy, rozłączy i tak w kółko, nie ma stabilnego połączenia. VCDS oraz ELM327 działają normalnie i LM2 w innych autach też działa sprawnie. 2. Kluczyki coraz dłużej się rozpoznają z immo przed uruchomieniem silnika, a zapasowy w ogóle się zapomina, pomaga przyuczenie, czyli zamek drzwi, stacyjka, klik na pilocie, wyjąć, włożyć i dopiero odpali. 3. Zanim uporałem się z wyciekami oleju w silniku często miałem info o minimalnym poziomie oleju który był poniżej minimum na bagnecie, praktycznie sama końcóweczka bagnetu, czy da się te poziomy jakoś kalibrować? 4. Nie działa zmieniarka w schowku. Płyty łyka ale nie widzi żadnej z nich. 5. Pokrętło głośności na radiu zazwyczaj działa odwrotnie, używam tego na kierownicy. Czy mógłbym prosić o wskazówki od doświadczonej społeczności? Pozdraiwam Łukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...