-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O bis012
Informacje
-
Imię
Bartek
-
Miasto
Sz
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia bis012
0
Reputacja
-
Mam jeszcze jedno pytanie , czy wiecie ile prądu u was pobiera rozrusznik przy rozruchu ? Czy pobór około 300A jest prawidłowy ?
-
Mieliście rację winowajcą jest kabel do rozrusznika. Widać jak przy rozruchu się grzeje. Teraz pytanie , szukałem używanego kabla ale ciężko z dostępnością , mechanik zaproponował żeby zrobić bajpas i pociągnąć osobny kabel (JGY 50mm), co myślicie o takim rozwiązaniu ? Do alternatora prąd dociera normalnie. Nowa wiązka kosztuje koło 1000zł, a używana znalazłem zaledwie 1 szt na allegro, ale nie wygląda ona zbyt dobrze. f3c2a2d0-5261-4668-a147-3edb762aa3cd.mov cdf99c44-ea57-48e1-a1b1-b8a32b2dad6d.mov
-
bis012 obserwuje zawartość Rozruch A4 B8 2.0TDI
-
Witam wszystkich, od razu na starcie zaznaczam, że jestem laikiem jeżeli chodzi o mechanikę Mam problem z rozruchem, mianowicie podczas próby odpalenia rozrusznik bardzo słabo kręci (jest po regeneracji), do tego pali bezpiecznik taśmowy na klemie plusowej od akumulatora (w bagażniku). Jak mechanik podłączył osobny akumulator pod puszkę pod maską to rozrusznik działa jak należy. Pytanie gdzie leży problem i co robić? Sprawdzać ten gruby kabel który idzie do akumulatora? Dorzucam znaleziony schemat. Zaznaczyłem na czerwono puszkę która jest pod maska , do tego moim zdaniem zaznaczone na niebiesko elementy są sprawne z tego względu ze po podłączeniu osobnego akumulatora do tejże właśnie puszki wszystko jest ok, co może być nie tak w wiązce zaznaczonej na zielono? Proszę o pomoc 😕