Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozruch A4 B8 2.0TDI


bis012
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Dev,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, od razu na starcie zaznaczam, że jestem laikiem jeżeli chodzi o mechanikę :) 
 

Mam problem z rozruchem, mianowicie podczas próby odpalenia rozrusznik bardzo słabo kręci (jest po regeneracji), do tego pali bezpiecznik taśmowy na klemie plusowej od akumulatora (w bagażniku). Jak mechanik podłączył osobny akumulator pod puszkę pod maską to rozrusznik działa jak należy. Pytanie gdzie leży problem i co robić? Sprawdzać ten gruby kabel który idzie do akumulatora?

 

image.png.af427df02303d4625cfc99d9fd29b6fd.png

 

 

 

image.png.b9f9a183d5daa0d85ee475a69cc84a6f.png

 

 Dorzucam znaleziony schemat. Zaznaczyłem na czerwono puszkę która jest pod maska , do tego moim zdaniem zaznaczone na niebiesko elementy są sprawne z tego względu ze po podłączeniu osobnego akumulatora do tejże właśnie puszki wszystko jest ok, co może być nie tak w wiązce zaznaczonej na zielono? Proszę o pomoc 😕 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabel masowy który idzie do rozrusznika oraz kabel masowy, który idzie z akumulatora należy dokładnie przeczyścić, ma pokazać się świeża warstwa miedzi. Najłatwiej kupić do tego zieloną włókninę, znajdziesz w sklepach z narzędziami lub lakierniczymi. Tak samo postąpić z miejscami styku, gdzie ma iść kabel masowy na rozruszniku oraz na samochodzie. Żeby nie korodowało pokryj to smarem miedzianym.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

zgnity kabel pradowy do rozrusznika, nagminna przypadlosc

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał(a):

zgnity kabel pradowy do rozrusznika, nagminna przypadlosc

Albo masowy, bo to też znany problem😉

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach