Skocz do zawartości

Gt_1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Gt_1

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Uk

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CABA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A jednak nie wiem wszystkiego: 1)czy można dostać się do tłoczka pompy bez demontażu pompy (żeby ocenić stan rolki i walka)? 2)jakie są szanse że silnik nie odpali po demontażu i ponownym montażu czujnika na pompie i poprawnym odpowietrzeniu układu programem diagnostycznym? Sporo osób w tym wątku miało ten problem. Dlaczego się tak dzieje? I co wtedy robić - parę osób pisało o metodzie zapalania na plak, dla mnie trochę za bardzo chałupniczo. Nie pali więc coś w ukladzie nie halo. Jak to ugryźć? Z tego powodu boje się zaglądać do sitka na zaworze
  2. Przeczytałem cały wątek, wiem już wszystko 💪😄 Mój filtr z passata 2011r 186kkm, wymieniany niby co rok (ale mechanikom ufam mniej niż politykom), samochód użytkowany w UK: VID_20240404_152719.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...