Skocz do zawartości

Moje auto

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Moje auto

Informacje

  • Imię
    MAREK
  • Miasto
    Chałupki

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Moje auto

0

Reputacja

  1. Nie pojeżdżę bo jak uruchomię silnik to jest kwestia 3-5 min i mam w dolocie do intercolera 0,5l oleju. Rurka z odmy jest odłączona i nie idzie z niej ani grama oleju, tylko powietrze. Co do przepływomierza, masz rację głupi pomysł który by nic nie wniósł. W każdym razie wyjąłem dziś turbo i odesłałem na gwarancję, co prawda łopatki byly całe i luzow też nie było ale i tak wysłałem. Zobaczymy co będzie jak zamontuje nowe, czy problem powróci, mam nadzieję że będzie to wina turbiny a nie jakieś usterki w silniku.
  2. Witam, Może ktoś będzie w stanie coś poradzić. Otóż któregoś dnia podczas wyprzedzania auto weszło na maksymalne obroty i wiadoma sprawa za mną zrobiło się momentalnie siwo. Cała akcja trwała jakieś 3-5s po czym auto wróciło z powrotem na normalne obroty jakby nic się nie stało. Żadnych kontrolek, stuków, silnik pracował normalnie jak zawsze. Pojechałem do domu (5km). Po kontroli oleju (stan wskazywał na min) i węża od turbiny do intercolera (który był zaolejony) wziąłem się za czyszczenie. Po wyczyszczeniu intercolera, węży i wymianie oleju zrobiłem próbę odpalenia, auto zapaliło chodziło może przez 3min potem tak jakby się chciało zadławić więc od razu go zgasilem. Patrzę znowu do węża co idzie z turbo do intercolera znowu olej, to wziąłem się za sprawdzenie odmy ( okazało się że chyba się przytkała bo nic nie dmuchała, wymieniłem na nową). Znowu czyszczenie i test, przez odmę po chwili zaczęło psykac powietrze więc myślę sobie jest ok ciśnienie schodzi, ale olej dalej pcha do intercolera. Turbo jest po regeneracji ( zrobione na nim jest jakieś 5tys km) sprawdzałem wirnik, łopatki wszystko jest całe, rządnych luzów. Jutro chce jeszcze sprawdzić, odpiąć rurę od filtra powietrza (przepływomierza) i sprawdzić czy zaciąga powietrze czy jej przepływomierz nie blokuje i nie ma z kad powietrza zaciągać i ciągnie z silnika ( nie wiem czy dobrze myślę) Co o tym myślicie czy możliwe żeby to była wina turbiny czy raczej coś z silnikiem??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...