Skocz do zawartości

Tus420

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Tus420

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Kalisz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Na dzień dzisiejszy dołożyłem icka 550x230x65 od grubygarage, + sprzęgło kevlar. wlatuje za miesiąc, downpipe +wydech przelot + i wtryski od 3.0 pod koniec sierpnia na korektę softu lecę i mam nadzieję że wydmucha pod 220 koni i 500nm, dodam że na codzień śmigam na 245x45x18 także problemu z trakcją na suchym nie mam 😀
  2. witam, szybkie pytanie ile max przy wymianie sprzęgła na takie https://www.sachsperformance.com/pl/zestaw-sprzegla/sachs-sprzegla-sportowe/zestaw-sprzeglo-sre-001851-002559 + wydajniejsze wtryski + turbo TC-Turbo do 400 koni Z tego co słyszałem układ chłodzenia seryjny jest w stanie dźwignąć do 350 koni czy to prawda ? obecnie zrobiony soft + dpf i egr OFF dużo wątków na forum jest o tym że seryjne sprzęgło nie daje rady przy 400 nm u mnie 415 nm i bez problemu kilka K km zrobionych bez zająknięcia, pomału zaczynam zbierać graty do STAGE3 i stąd pytanie czy macie jakieś propozycje co do sprzęgła pod 350 koni? co z chłodzeniem czy też warto wymienić? Czy słuchać mechanika ze seria wytrzyma około 350 koni ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...