Skocz do zawartości

kamilmajko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kamilmajko

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Malbork

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    1.4 TFSI
  • Kod silnika
    CVNA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Jeśli ktoś z was ma pomimo braku błędów i wykonaniu adaptacji skrzyni ma dalej problemy z niezadowalającą jej kulturą pracy oraz z szarpnięciami przy zmianach biegów (np. z 1 na 2) polecam wykonać za pomocą VCDS lub OBDeleven ustawienie podstawowe, które nazywa się: - "Kalibracja zaworu oleju chłodzącego" (ang. "Cooling oil valve calibration") Kalibrację należy wykonać gdy temperatura oleju w skrzyni wynosi min. 50 stopni, poniżej tej temperatury procedura jest przerywana. Po wykonaniu tej kalibracji w moim przypadku samochód dużo płynniej zmienia biegi (nie ma już typowego szarpnięcia przy zmianie z 1 na 2), a samo przechodzenie po obrotach na kolejnych biegach również odbywa się dużo kulturalniej niż wcześniej. Dużo ludzi na forach pisało, że przy tych skrzyniach często przy hamowaniu do zera czuć takie jakby przyduszenie, to ta przypadłość również została poprawiona, jeśli nie zlikwidowana przy tej kalibracji.
      • 1
      • Lubię to
×
×
  • Dodaj nową pozycję...