-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Medusa91
Informacje
-
Imię
Arek
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zauważyłem też ze EGR pokazuje 45% +- 5% nie ważne czy chodzi na wolnych obrotach czy też na postoju podniose mu obroty do 2-2.5k RPM. Tak powinno być? Gdy zgaszony to 100%
-
Dlatego pisze tutaj na forum bo mi to też nie pasuje, i wyżej pytałem o wtryski i EGR czy one mogą powodować te całe zamieszanie
-
Mam nowe dane: Wypalanie uruchomiło się przy 112km Aktualnie jest 140-144km Sprawdziłem czujniki temperatury spalin to czujnik NR 2 wskazuje 0, (Może go po prostu tu nie być?) Wtryski na wolnych jak i około 2.500rpm 3 wtryski max 0.15 pokazują jeden 0.55 (+- chyba bez znaczenia) Dane na wolnych obrotach DPF, przy dodawaniu gazu do około 2-2.5k RPM Różnica ciśnienia skacze do 11
-
.W skrócie mówisz że DPF po prostu jest do czyszczenia i nie ma co sie z tym bawić. A powiedz mi w jaki sposób mogę sprawdzić wtryski, aby w razie co nowego nie uwalić. Zalanie tych dziwnych specyfików do paliwa do czyszczenia wtrysków może coś pomóc z nimi i nie rozwali motora?
-
Zrobiłem dziś 85km (Połowa trasa) i z ciekawości sprawdziłem sobie dane, i wydaje mi się że na takim krótkim odcinku już coś tutaj widać to podsyłam
-
Dobra, zrobię 150km i wyśle ponownie zdjęcie wartości DPF
-
0.21l to już taka wartość że wymagane jest czyszczenie? A wtryskiwacze mają poprawne pomiary?
-
Wracając wieczorem do domu obroty wskoczyły na około 1k i temperatura poszła w góre, po przejechaniu 5-10km temperatura zaczynała spadać i obroty wróciły do normy. Na zdjęciu pisze ze 22km temu była regeneracja czyli by sie zgadzało. Spojrzę zaraz na VAG DPF jak to działa
-
Witam od jakiegoś czasu zauważyłem iż co chwile wypala mi sie DPF. W przeciągu 2 tygodni wypalił mi sie z 3-5 razy gdy robiłem po średnio 30-60km dziennie. Za pomocą programu VCDS pobrałem wartości DPF EGR oraz Wtryskiwaczy (EGR dlatego iż jakiś czas temu pokazał mi się błąd z EGR lecz po dłuższej trasie z wyższymi obrotami błąd już sie nie pokazał około 2 miesiecy.) Mógłby mi ktoś sprawdzić te dane i co one konkretnie oznaczają? EGR jest gdy pojazd jest zgaszony oraz gdy został odpalony przez minute. Wszystkie pomiary zostały zrobione po krótkiej trasie 2km i 5min postoju. Chciałbym dodać jeszcze że pojawiają sie objawy od dłuższego czasu między innymi losowo zaczyna silnik chodzić nie równo na wolnych obrotach, trzęsie wtedy całą budą. Problem po chwili sam ustaje, wtedy też podczas jazdy są lekkie podszarpywania.
-
Błąd spalonej żarówki wstecznego po montażu kamery cofania w Audi A4 B8
Medusa91 odpowiedział(a) na Medusa91 temat w Audi A4 B8
Po zamontowaniu filtra/przekaźnika dokładnie tego co poleciłeś problem ustał i wszystko działa jak powinno. -
Mam takie pytanie, jest możliwość aby zmień wyświetlacz na lepszy w MMI 3G Basic? Aktualny ma chyba 400x400 a te high albo plus jak dobrze kojarze miały 800x800, po założeniu takiego wyświetlacza by wszystko działało? Głównie chodzi mi o to czy nie będzie wyświetlane w połowie oryginalne radio MMI i andoird auto z modułu
-
Błąd spalonej żarówki wstecznego po montażu kamery cofania w Audi A4 B8
Medusa91 odpowiedział(a) na Medusa91 temat w Audi A4 B8
Dobra, spróbuje dostać taki filtr co wysłałeś i będę pisać jakie są efekty. -
Błąd spalonej żarówki wstecznego po montażu kamery cofania w Audi A4 B8
Medusa91 odpowiedział(a) na Medusa91 temat w Audi A4 B8
https://diolut.pl/samochodowy-filtr-przeciwzakloceniowy-f7a-n-abasco-p-15162.html?srsltid=AfmBOorXY1cFF6dWY1xiJ_yd_f_K__Bb4ff70XYRESjAF7OUmxUlIW06 @Muskel1takie coś konkretnie -
Błąd spalonej żarówki wstecznego po montażu kamery cofania w Audi A4 B8
Medusa91 odpowiedział(a) na Medusa91 temat w Audi A4 B8
No coś podobnego już mam zamontowane właśnie -
Błąd spalonej żarówki wstecznego po montażu kamery cofania w Audi A4 B8
Medusa91 opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Witam zamontowałem system android auto oraz kamere cofania do a4 b8 lift, wszystko działa dobrze tylko zauważyłem że po około 2km jazdy gdy wrzuce wsteczny to włącza sie kamera na sekunde, gaśnie i wyskakuje kontrolka z żarówką wstecznego (że sie spaliła). Gdy zgasze auto i odpale to nagle wszystko działa (światło i kamera), i po dłuższej chwili (np. 2km) jest to samo. Auto może stać odpalone nie ruszając sie i też to sie dzieje. Wie ktoś może o co może chodzić? może sterownik wykrywa jakieś większe obciążenie na przewodach od żarówki i rozłącza tam zasilanie? Jeśli tak to macie pomysły jak to naprawić? Kamera jest podłączona dosłownie do żarówki ( przewód który idzie już do samego gniazda żarówki ) oraz kamera podłączona pod filtr