Skocz do zawartości

Medusa91

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Medusa91

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zauważyłem też ze EGR pokazuje 45% +- 5% nie ważne czy chodzi na wolnych obrotach czy też na postoju podniose mu obroty do 2-2.5k RPM. Tak powinno być? Gdy zgaszony to 100%
  2. Dlatego pisze tutaj na forum bo mi to też nie pasuje, i wyżej pytałem o wtryski i EGR czy one mogą powodować te całe zamieszanie
  3. Mam nowe dane: Wypalanie uruchomiło się przy 112km Aktualnie jest 140-144km Sprawdziłem czujniki temperatury spalin to czujnik NR 2 wskazuje 0, (Może go po prostu tu nie być?) Wtryski na wolnych jak i około 2.500rpm 3 wtryski max 0.15 pokazują jeden 0.55 (+- chyba bez znaczenia) Dane na wolnych obrotach DPF, przy dodawaniu gazu do około 2-2.5k RPM Różnica ciśnienia skacze do 11
  4. .W skrócie mówisz że DPF po prostu jest do czyszczenia i nie ma co sie z tym bawić. A powiedz mi w jaki sposób mogę sprawdzić wtryski, aby w razie co nowego nie uwalić. Zalanie tych dziwnych specyfików do paliwa do czyszczenia wtrysków może coś pomóc z nimi i nie rozwali motora?
  5. Zrobiłem dziś 85km (Połowa trasa) i z ciekawości sprawdziłem sobie dane, i wydaje mi się że na takim krótkim odcinku już coś tutaj widać to podsyłam
  6. Dobra, zrobię 150km i wyśle ponownie zdjęcie wartości DPF
  7. 0.21l to już taka wartość że wymagane jest czyszczenie? A wtryskiwacze mają poprawne pomiary?
  8. Wracając wieczorem do domu obroty wskoczyły na około 1k i temperatura poszła w góre, po przejechaniu 5-10km temperatura zaczynała spadać i obroty wróciły do normy. Na zdjęciu pisze ze 22km temu była regeneracja czyli by sie zgadzało. Spojrzę zaraz na VAG DPF jak to działa
  9. Witam od jakiegoś czasu zauważyłem iż co chwile wypala mi sie DPF. W przeciągu 2 tygodni wypalił mi sie z 3-5 razy gdy robiłem po średnio 30-60km dziennie. Za pomocą programu VCDS pobrałem wartości DPF EGR oraz Wtryskiwaczy (EGR dlatego iż jakiś czas temu pokazał mi się błąd z EGR lecz po dłuższej trasie z wyższymi obrotami błąd już sie nie pokazał około 2 miesiecy.) Mógłby mi ktoś sprawdzić te dane i co one konkretnie oznaczają? EGR jest gdy pojazd jest zgaszony oraz gdy został odpalony przez minute. Wszystkie pomiary zostały zrobione po krótkiej trasie 2km i 5min postoju. Chciałbym dodać jeszcze że pojawiają sie objawy od dłuższego czasu między innymi losowo zaczyna silnik chodzić nie równo na wolnych obrotach, trzęsie wtedy całą budą. Problem po chwili sam ustaje, wtedy też podczas jazdy są lekkie podszarpywania.
  10. Po zamontowaniu filtra/przekaźnika dokładnie tego co poleciłeś problem ustał i wszystko działa jak powinno.
  11. Mam takie pytanie, jest możliwość aby zmień wyświetlacz na lepszy w MMI 3G Basic? Aktualny ma chyba 400x400 a te high albo plus jak dobrze kojarze miały 800x800, po założeniu takiego wyświetlacza by wszystko działało? Głównie chodzi mi o to czy nie będzie wyświetlane w połowie oryginalne radio MMI i andoird auto z modułu
  12. Dobra, spróbuje dostać taki filtr co wysłałeś i będę pisać jakie są efekty.
  13. https://diolut.pl/samochodowy-filtr-przeciwzakloceniowy-f7a-n-abasco-p-15162.html?srsltid=AfmBOorXY1cFF6dWY1xiJ_yd_f_K__Bb4ff70XYRESjAF7OUmxUlIW06 @Muskel1takie coś konkretnie
  14. No coś podobnego już mam zamontowane właśnie
  15. Witam zamontowałem system android auto oraz kamere cofania do a4 b8 lift, wszystko działa dobrze tylko zauważyłem że po około 2km jazdy gdy wrzuce wsteczny to włącza sie kamera na sekunde, gaśnie i wyskakuje kontrolka z żarówką wstecznego (że sie spaliła). Gdy zgasze auto i odpale to nagle wszystko działa (światło i kamera), i po dłuższej chwili (np. 2km) jest to samo. Auto może stać odpalone nie ruszając sie i też to sie dzieje. Wie ktoś może o co może chodzić? może sterownik wykrywa jakieś większe obciążenie na przewodach od żarówki i rozłącza tam zasilanie? Jeśli tak to macie pomysły jak to naprawić? Kamera jest podłączona dosłownie do żarówki ( przewód który idzie już do samego gniazda żarówki ) oraz kamera podłączona pod filtr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...