Cześć,
Poprzedni właściciel auta tj. A4 B6 2.0 ALT wyłączył immo w sterowniku (nie znam historii), teraz obecnie chciałbym przywrócić stan fabryczny, i tu pojawia się pytanie, gdyż jeżeli dojdzie do ponownego włączenia immo w ECU to auto przestanie odpalać, a ja będę musiał szukać usterki na własną rękę.
Na allegro znalazłem tzw. "Zestawy startowe" w których jest stacyjka, licznik i ECU, jeżeli kupię taki zestaw od takiego samego samochodu (wyposażenie) to będzie to działało P&P? Czy oprócz tego będzie trzeba wykonać jeszcze jakieś dodatkowe kodowania?
Jeszcze pytanie poza konkursem bo nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, czy w sytuacji gdy immo jest wyłączone w ECU możliwe jest zakodowanie klucza do immo czy wymaga to jego włączenia?
Ewentualnie w jaki sposób można w miarę pewnie zdiagnozować co spowodowało usterkę immo?
Pzdr.