Skocz do zawartości

Dewq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Dewq

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, Przychodzę z pytaniem, zacznę od tego że w obecnym ECU mam wyłączone IMMO, bo auto przestało odpalać. Po jakimś czasie udało mi się zdiagnozować samodzielnie problem, którym okazała się cewka przy stacyjce. Tu pojawia się pytanie, mam inny sterownik ECU z takiego samego auta (wszystkie wymagane PINy mam), jeżeli dokonam podmiany i kodowania/przyuczenia nowego ECU do auta to konieczne są jeszcze jakieś dodatkowe czynności? Zorientowałem się że IMMO jest w liczniku z zakodowanymi kluczami więc teoretycznie powinno to ruszyć, ale czy na pewno?
  2. Właśnie temat trochę trudny, chyba że ktoś spotkał się z problemem działania klimatyzacji po wyłączeniu immo. Wszystkie funkcje i sama klima działa bez problemu na zapłonie, po odpaleniu silnika gaśnie, i działa tylko nawiew na 100% na przednią szybę. A w klimatroniku po odczytaniu błędów jest info o braku komunikacji z immo. Czy jest jakaś opcja obejścia/naprawy tego problemu bez grzebania i szukania problemu w immo?
  3. O tym doskonale wiem, ale przez wyłączone immo jest błąd w komunikacji klimatyzacji, błąd jaki w niej znalazłem to brak komunikacji z immo, przez co w klimatyzacji działa tylko nawiew na przednią szybę. Przez problem z klimą chciałbym przywrócić immo, a wyczytałem gdzieś że ponowne zakodowanie kluczyków spowoduje że klimatyzacja zacznie normalnie działać, chociaż mi się nie wydaje jeżeli problem z usterką immo leży gdzieś indziej. Stąd też szukanie informacji w jaki sposób można konkretnie zdiagnozować co padło z modułów immo, chyba że po prostu mógł się rozprogramować kluczyk i dlatego auto nie odpalało? A poprzedni właściciel zamiast to sprawdzić po prostu wyłączył immo w ECU.
  4. Cześć, Poprzedni właściciel auta tj. A4 B6 2.0 ALT wyłączył immo w sterowniku (nie znam historii), teraz obecnie chciałbym przywrócić stan fabryczny, i tu pojawia się pytanie, gdyż jeżeli dojdzie do ponownego włączenia immo w ECU to auto przestanie odpalać, a ja będę musiał szukać usterki na własną rękę. Na allegro znalazłem tzw. "Zestawy startowe" w których jest stacyjka, licznik i ECU, jeżeli kupię taki zestaw od takiego samego samochodu (wyposażenie) to będzie to działało P&P? Czy oprócz tego będzie trzeba wykonać jeszcze jakieś dodatkowe kodowania? Jeszcze pytanie poza konkursem bo nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, czy w sytuacji gdy immo jest wyłączone w ECU możliwe jest zakodowanie klucza do immo czy wymaga to jego włączenia? Ewentualnie w jaki sposób można w miarę pewnie zdiagnozować co spowodowało usterkę immo? Pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...