Skocz do zawartości

romaft

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O romaft

Informacje

  • Imię
    rom
  • Miasto
    Ruda Śląska

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2020
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie wiem co mam powiedzieć .... brak słów ... nie przyjrzałem się tej małej konewce i nie pomyślałem że to temperatura oleju tylko od razu włączyły mi się obawy o przegrzanie silnika a co do mechanika z piekar to on jeszcze auta nie widział to była tylko rozmowa telefoniczna i opisanie jak się okazało mojego błędnego opisu problemu dzięki Wam i tego forum dowiedziałem się czegoś nowego 👍 teraz faktycznie przypomina mi się że w mojej mazdzie z 2015 też nie ma wskaźnika cieczy chłodzącej jest tylko kontrolka która świeci się na niebiesko po uruchomieniu silnika i gaśnie po kilku minutach i to wszystko co do wymiany rozrządu to jak uw mechanik poleci mi taki zabieg to najpewniej to zrobię nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie mianowicie "czemu ma służyć odczyt temperatury oleju" ?
  2. dało mi do myślenia to wypalanie dpf i zdecydowałem się na test pogoda dzisiaj też trochę dopisała bo było znacznie chłodniej poniżej zdjęcia temperatury i czasu jazdy dodam że jak jechałe wolniej to temperatura była niższa
  3. pierwsza wymiana rozrządu ma być według aso po 210 tyś według mnie to też jest trochę przeciągnięte a temperaturę obserwuję na wyświetlaczu elektronicznym
  4. właśnie mechanik o którym wspominałem w pierwszym poście pierwsze co powiedział to że może to być wina pompy wody ponieważ one mają jakieś inne pompy z przesłonami i ta przesłona właśnie może szwankować ( zacierać się) i nie działać prawidłowo ale dziwne jest to że silnik jednostajnie moim zdaniem się rozgrzewa do ponad stu stopni (tak mi się wydaje z moich obserwacji ) nie chcę autem jeżdzić za długo aby czegoś nie pogorszyć jedna jeszcze kwestia do poruszenia to że mechanik zasugerował że audi wie o tych wadliwych pompach i że serwis sugeruje wymianę rozrządu już po 150 tyś a nie jak jest w instrukcji 210 tyś
  5. Witam 2 tygodnie temu zakupiłem audi z silnikiem diesla 136 KM z roku 2020 auto z przebiegiem 149 tyś parę dni temu zauważyłem że po zaparkowaniu auta gdy już wyłączyłem silnik włączył się i dość długo pracował wentylator chłodnicy od tego momentu zacząłem kontrolować temperaturę i okazało się że silnik dość długo się dogrzewa a potem temperatura nie trzyma 90 tylko rośnie do ponad 100 stopni początkowo myślałem że to wina upałów ponad 30 stopni i że diesel tak ma bo to pierwszy diesel jakiego kupiłem później jednak uświadomiłem sobie że temperatura raczej powinna (MUSI) wynosić 90 stopni czy to diesel czy benzyna mechanik z Auto Danecki w Piekarach uświadomił mnie że to może nie być wina termostatu tylko winna może być POMPA WODY że ona jakoś tam się włącza i wyłącza jestem umówiony na wizytę i diagnozę Jak będę coś wiedział to będę temat aktualizował Pytanie dla was : Czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradził?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...