Skocz do zawartości

Hrhr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Hrhr

Informacje

  • Imię
    B
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON
  1. Ok, trafilem na inny watek o dyskusji dotyczacej miekkiej hybrydy i praktycznie wszyscy tam zglaszali, ze czuja, ze autem trzesie przy odpaleniu i ze auto drzy na postoju. Zakladam wiec, ze to moze byc to.
  2. Audi A4 B9 150kmm stronic, 2019, 53k przebiegu. Przy uruchomieniu (również na światłach, albo w korku), przy każdym odpaleniu przez 1-2 sekundy auto zawsze lekko się zatrzęsie. Na postoju auto też delikatnie , niemiarowo drży. Auto kupiłem tydzień temu, w trakcie jazdy próbnej już to zauważyłem, poprzedni właściciel twierdził, że nie zwrócił uwagi/mogło tak być od zawsze. Przy redukcji z chyba z 4-3 biegu czy też 3/2 raz na 5-10 razy lekko szarpnie. ale nie wiem, czy jest to ze sobą powiązane. Czy objawy wskazywałyby na koło dwumasowe? Jeśli tak, to które wybrać? Sachs czy LUK? Czy któreś z nich jest stosowane na pierwszy montaż? Czy konieczna jest wymiana również sprzęgieł?
  3. Panowie pare pytan, zbieram opinie. Mam Audi A4 B9, 2019 rok. Widze tu na forum rozne opinie, w tym taka, ze wymiane filtrow mozna robic co drugi raz. Sprawdzilem ceny u jednego mechanika-youtubera, i za wymiane olej + filtry chce 3000zl. W ASO za sama wymiane oleju w skrzyni chca 1400zl. Pytanie: -Czy jesli zmienie teraz sam olej przy okolo 53k przebiegu, a nastepnie wymienie olej + filtry przy 90-100k, to bedzie ok? Czy jest sens brnac w koszty i placic te 3k przy pierwszej wymianie i nastepnie co 45-60k przebiegu, jak to yotuberzy mowia? -Czy ASO wymienia sam olej ATF czy tez MTF w S-tronicu? Moim glownym celem jest unikniecie awarii skrzyni, ale jednoczesnie nie chce palic pieniedzmi w piecu. Z gory dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...