
Wysooky
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Wysooky

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Wysokiński
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AEB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Miesiąc temu a moim A4 regenerowałem turbine ponieważ mechanik który poprzednio ją montował po regeneracji w lipcu 2024 zostawił opaske metalową w dolocie która narobiła szkód min. w turbinie, została przez nią pocięta i wypluta do intercoolera. Zregenerowano turbine, wyczyszczono dolot, wymieniono intercooler i wymieniono olej i filtry. Po przejechaniu max 700km zaczęły wariować obroty: po wciśnięciu sprzęgła zamiast spadać rosły do ok. 2000 i spadały do 1000 i tak non stop, lub utrzymuja się na poziomie prawie 2tys obrotów. Nadmienie, że przepustnica też jest nowa. Wymieniona w lipcu 2024. Zaprowadziłem do mechanika stwierdzili ze coś z przepustnicą bo nie można adaptacji zrobic. Kupiłem nową zamontowali, oddali auto. Po dwóch dniach od wymiany przepustnicy po wciśnięciu sprzęgła zamiast spadać obroty rosły do ok. 2000 i spadały do 1000 i tak non stop, lub utrzymywały się na poziomie ok. 1.5tys obrotów, po przegazowaniu było dobrze trzymał ok 700obr/min, ale po kilku wciśnięciach sprzęgła znowu to samo. Auto spowrotem na warsztat w którym stwierdzili ze nie ma błędów, przepustnica jest zaadoptowana. Jeździli na zimnym i na ciepłym i twierdzą ze usterka się nie powtarza i nie wiedzą czym to było spowodowane. Kazali odebrać auto i obserwować i jak sie powtorzy żeby w trakcie usterki do nich zajechac. Ręce opadają. Może ktoś coś doradzi sensownego. Czy ten patent z przesunięciem szczotki coś tu zmieni?
-
Wróce do tematu, bo magiki w warsztacie nic nie wskórały. Twierdzą ze nie ma błędów, przepustnica jest zaadoptowana. Jeździli na zimnym i na ciepłym i twierdzą ze usterka się nie powtarza i nie wiedzą czym to było spowodowane. Wcześniej (tydzień temu) po dwóch dniach od wymiany przepustnicy po wciśnięciu sprzęgła zamiast spadać obroty rosły do ok. 2000 i spadały do 1000 i tak non stop, lub utrzymywały się na poziomie ok. 1.5tys obrotów, po przegazowaniu było dobrze trzymał ok 700obr/min, ale po kilku wciśnięciach sprzęgła znowu to samo. Kazali odebrać auto i obserwować i jak sie powtorzy żeby w trakcie usterki do nich zajechac. Ręce opadają. Może ktoś coś doradzi sensownego.
-
Wiesz auto jest juz u mechanika, ale zajmie sie nim dopiero jutro, a ja po prostu jestem ciekaw czy to coś poważnego, czy może oni czegoś nie dopilnowali podczas montażu turbiny
-
Błędów żadnych nie pokazuje na desce, pod kompa nie był podłączany, a co do korka to nie zauważyłem, żeby go zasysało.
-
Panowie może coś podpowiecie, bo nim mechanik coś powie to sie zejdzie. Mianowicie miesiąc temu a moim A4 regenerowałem turbine ponieważ mechanik który poprzednio ją montował po regeneracji w lipcu 2024 zostawił opaske metalową w dolocie która narobiła szkód min. w turbinie, została przez nią pocięta i wypluta do intercoolera. Zregenerowano turbine, wyczyszczono dolot, wymieniono intercooler i wymieniono olej i filtry. Po przejechaniu max 700km zaczęły wariować obroty: po wciśnięciu sprzęgła zamiast spadać rosły do ok. 2000 i spadały do 1000 i tak non stop, lub utrzymuja się na poziomie prawie 2tys obrotów. Nadmienie, że przepustnica też jest nowa. Wymieniona w lipcu 2024. Przy okazji sprawdziłem olej i okazało się że przez ten miesiąc pobrał ok 1litra, bo jest w tej chwili na bagnecie minimum, a miesiąc temu zalany nowy olej. Jakieś pomysły/diagnozy?
-
No właśnie turbo nie było jeszcze wyjęte dopiero mechanik sie za to zabiera, a cała sprawa wyszła przez przypadek i tylko na szybko zerknął w dolot, bo sam z kabiny bym nie usłyszał tego dżwięku i jeździł dalej. ale na zewnatrz ten dźwięk jest dosyć głośny przy dodaniu gazu i puszczeniu go.
-
Witam może ktoś podpowie... W lipcu regenerowałem turbine (1.8T 150KM, 1996r.). Przejechałem na nim ok 3000km. Od niedawna po dodaniu mocniej gazu i puszczeniu go słuchać dosyć głośne szuranie, ocieranie z okolic turbiny, a w dolocie znaleziono opiłki... Załączam zdjęcia.... Cz to może być wina źle zregenerowanego turbo? Bo objaw pojawił się niedawno a turbo regenerowane na początku lipca b.r.
-
Witam jestem w temacie zielony i mam prośbę. Czy ktoś jest w stanie doradzić mi jaki zestaw głośników kupić do mojego audi (przód drzwi i półka tył) tak żeby pasowały w fabryczne miejsca bez żadnych przeróbek. Radio Alpine CDE-111R. jest sporo gotowych zestawów 4ech głośników na allegro jednak nie mam pojęcia które wybrać. Budżet ok 300 zł. Z góry dziekuje za pomoc.
-
Witam od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 B5 1.8T quattro 1996 r. Auto ma 150KM, ale jak dla mnie ciut przy mało. Slyszałem, że da sie zrobić ok 180-190 KM niewielkim nakładem pracy przy niewielkich nakładach finansowych. Ktoś mi wspomniał, że należy wlutować nowy sterownik z programem i osiągnie się ok 180KM. Jestem kompletnie zielony w temacie, jakby ktoś mnie nakierunkował będe wdzięczny.