Skocz do zawartości

Gomek88

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Gomek88

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Wymienilem pompe wspomagania w A4 B6 i początkowo był zalany jakis zielony płyn. Wszędzie piszą ze powinien byc plyn do wspomagania syntetyczny natomiast mechanik zalał plyn mineralny ATF 2 sądząc że zielony syntetyk to leje sie do pomp elektrycznych a tutaj jest wspomaganie hydrauliczne i teraz pytanie jedzic na tym ATF 2 czy wymieniac ?
  2. Pompa zostala wymieniona ale mam pytanie czy jak po wymianie pompy wspomagania wylatuje trochę plynu z korka od zbiorniczka to czy to jest normalne ? Plyn sączy sie dziurką w korku
  3. Witam wszystkich W moim A4 B6 pojawil sie problem piszczącej pompy wspomagania ale ostatnio poza piskiem zaczęło wypluwac płyn wspomagajacy korkiem od zbiorniczka. I moje pytanie czy to wskazuje na uszkodzoną pompe czy maglownice tez ?
  4. Jak będzie na maksa to nie będzie wywalało tego oleju uszczelkami ? I jak jeszcze jesteśmy w temacie ilości oleju to ile według waszej wiedzy wchodzi oleju do Audi A4 B6 1.8T BFB 163km Bo przeglądając internety są różne wartosci. Jedni podaja 4.1 inni 4.5 a jeszcze inni 3.5
  5. Witam. Chciałbym zapytać o ilość oleju w silniku 1.8T Generalnie wiem że olej powinien znajdować się między min. a max. na bagnecie ale rozchodzi mi się o moletkowane pole na bagnecie które jest pomiędzy minimalna a maxymalna kreską. Czy waszym zdaniem lepiej jest miec stan oleju w połowie tego pola czy raczej żeby te pole moletkowane było całe zakryte ? Dodam że zakryte pole moletkowane to nie maximum gdyż między końcem tego pola a kreską max jest delikatna przerwa.
  6. Ok dziękuję za informację Ciekawilo mnie to bo w B7 świecą dwa światła przeciwmgielne i pomyślałem że tutaj też by tak mogło być No ale cóż B6 to nie B7 🙂 Choć szczerze jeśli chodzi o tylne reflektory B7 to mi się one nie podobają 🙂
  7. Przecież w A4 B6 masz osobne światła przeciwmgielne i osobno światła stopu 🙂 A poza tym jest jeszcze 3 światło stop więc podczas hamowania widać że ktoś hamuje 😉 A po co drugie światło? a po to żeby było symetrycznie 🙂 Ok kabelkiem można spróbować to połączyć i jak by nie bylo błędu to spoko a programem nie da się zrobić żeby swiecily dwie ? Czy programowo mozna tylko lewa prawa ustawiac ?
  8. Rozumiem a da się jakimś prostym sposobem zrobić aby świeciły 2 przeciwmgielne ?
  9. Witam Wie ktoś może dlaczego w A4 B6 świeci tylko jedno światło przeciwmgielne z tylu ? Jak włożę żarówkę do prawego światła to nie świeci a żarówka dobra jest.
  10. Już nie chodzi o to czy to jest pod ten silnik czy nie tylko chce wiedzieć jak wyciągnąć te czarną rurkę z silnika. Nie chodzi o te żółtą rurkę bo z demontażem tego nie ma problemu tylko o tą czarną rurke w którą jest wkladana od góry ta żółta rurka wraz z bagnetem.
  11. To jest pod silnik 1.8T
  12. Witam, czy miał ktoś może podobny problem? Prowadnica/rurka bagnetu jest za krótka, przez co lejek bagnetu nie osiada bezpośrednio na niej. Kupiłem w ASO nową rurkę, dołączam zdjęcie tej nowej rurki ona ma taki „kaptur” wraz z uszczelką. W jaki sposób wyjąć te starą z bloku silnika? Lejek również zakupiony oryginalny z ASO. Dodam że chodzi o demontaż tej czarnej rurki gdyż nie posiada ona kapturka z oringiem takiego jak jest na nowej czyli na 3 zdjęciu Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam
  13. Lepiej będzie zastosować ten smar Silikonowy czy teflonowy ? Zdecyduję się jednak na smar silikonowy 🙂 Dzięki za pomoc
  14. Aha no OK 🙂 A czy ktoś się orientuję czy taki oryginalny smar od Audi jest dostępny do kupienia ? Bo nie chciałbym znowu wracać do tematu wtyczki za jakiś czas 😉
  15. A nie lepiej będzie dać smar który przewodzi prąd?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...