Skocz do zawartości

witeknr0

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O witeknr0

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, wymieniłem nagrzewnicę w tą niedzielę i ogrzewanie działa, mam natomiast inny problem, bo działa tylko podczas jazdy, już nie 2,5tys obrotów, działa nawet na zwykłym toczeniu się. Pytanie mam jak odpowietrzyć układ w BPW? Czytałem mnóstwo tematów i metod jest również mnóstwo i nie wiem, która działa: Na zimnym silniku odkręcić korek, poczekać aż się nagrzeje, termostat się otworzy i w tedy dolewać płynu. Na zakręconym zbiorniczku zrobić tak zwaną rundkę, aż się nagrzeje, później na zimnym silniku odkręcić korek i dolać to co ubyło Podwiesić zbiorniczek wyżej niż węże od nagrzewnicy, żeby zbiorniczek był najwyższym punktem i zastosować to co poprzednio(na zimnym dolać płynu, jeśli ubyło). Odpowietrzyć poprzez wąż od nagrzewnicy powrotny, aż nie zacznie lecieć ciurkiem płyn. Która z metod działa? Dodam, że po wymianie nagrzewnicy węże są mega twarde (czytałem na różnych forach, że może to być objaw zapowietrzonego układu), a przed wymianą nie były AŻ tak twarde. Dodam, że dzisiaj robiłem test na obecność spalin w układzie i test wyszedł negatywny. Korek od zbiorniczka nówka. Jak sprawdzić czy to aby nie pompa wody? Wystarczy odpiąć wężyk powrotny do zbiorniczka? Jeśli tak, to powinno dużo cieczy wracać czy lać się tyle co kot napłakał?
  2. Dziękuję za odpowiedź, oznaczałoby to na UPG. Test robiony kilkukrotnie i zawsze wychodził negatywny, czy zapowietrzony układ i/lub uszkodzony korek może dawać podobne objawy (twardych węży, wyrzucania płynu)? Jutro kupuję nową nagrzewnicę, będę płukał cały układ i wymieniał nagrzewnicę w tą niedzielę, dam znać czy udało się rozwiązać problem. Pozdrawiam, dzięki za odpowiedź.
  3. Witam forumowiczów, szukałem i nie znalazłem jasnej odpowiedzi na moje problemy. Mianowicie ogrzewanie w mojej audi nie działa, działa jak się obroty zwiększą do 2,5 tys., co wskazywałoby na zamulona nagrzewnice. Nastawy podstawne robione mnóstwo razy, zero błędów w climatronicu. Ściągając węża powrotnego od nagrzewnicy prawie nic płynu nie wraca, a pod ciśnieniem to sika jak opętane. Pompa wody nowa wraz z rozrządem. Pytanie mam czy aby to na pewno nagrzewnica czy może klapa zimno ciepło. Czasem nie gazując auta w tunelu, obok pedału gazu czuć (jak się ręka dotknie) cieplejsze plastiki, tam w sumie znajduje się nagrzewnica, a z nawiewów dalej zimne powietrze. Przypomnę, ze zero błędów w climatronicu podczas skanowania, po nastawach podstawnych tez zero błędów. Test upg ujemny, termostat nowy. Jedyne co zauważyłem, to ze czasem ze zbiorniczka potrafi wyrzucić płyn, układ zapowietrzony? Na dniach będę wymieniał nagrzewnicę, a wcześniej kompletne płukanie całego układu. Tylko nie wiem, czy aby na pewno to nagrzewnica czy też nie
  4. Witam forumowiczów, Próbowałem znaleźć podobne tematy ale bez skutku, starałem użyć różnych pojęć ale brak oczekiwanych odpowiedzi. Mam kilka pytań co do mojej A4. 1. Po rozruchu, po całym dniu stania (najczęściej z rana) autem chwilę trzęsie, widać falujące obroty po czym (po ok 2 minutach) szarpanie/trzęsienie budy ustaje. Oznacza to jakaś nieszczelność w układzie dolotowym? Gdzie szukać przyczyny? Wkleje parę zdjęć z vcds. 2. Na biegu jałowym podczas dodawania gazu w momencie kiedy obroty spadają słychać dziwny metaliczny klekot, też nie zawsze . Zimny, ciepły nie ma znaczenia. Dwumas? Skrzynia to multitronic 7 "biegów". 3. Czy DPF został wyprogramowany wg wytycznych z vcds? Na zdjęciu. 4. Czy 4 wtrysk zaczyna się powoli kończyć? 5. Auto po mocniejszym bucie na postoju potrafi dymić tak jakby się DPF wypalał, węże nie puchną, płynu nie ubywa oraz nie przybywa. Tak samo się dzieje podczas ruszania spod świateł , coś tam dymi na postoju ale jak ruszam to chmura dymu. Ciężko określić kolor, coś jakby biały z niebieskim. Dodam że turbina zaczyna gwizdać powoli.
  5. Witam, jeśli był taki sam temat to z góry przepraszam forumowiczów ale ssukwlem z różnymi frazami i nie udało mi się znaleźć niczego podobnego. Mianowicie po przejrzeniu pomiarów rozszerzonych pojawiają mi się takie informacje jak na zdjęciu: Czy oznacza to, że filtr DPF został wyprogramowany? Czy może ja zaznaczyłem nie to co trzeba? Gdzieś na innym forum widziałem posta, że wartości -273 stopnie i 0% oznacza prawidłowe usunięcie DPF programowo. Dodam, że potrafi puścić czarnego dymka przy odpalaniu i szary dym przy przyśpieszaniu, ostatnio nawet na postoju/na światłach potrafił zadymic na szaro. Też następne pytanie mam czy jeśli został wyprogramowany to użyć oleju, który nie jest przeznaczony dla filtrów DPF? Kupiłem low sap, bo poprzedni właściciel nic nie mówił o usunięciu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...