Skocz do zawartości

Verten

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Verten

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Raczej nie tyle co się rozpuściło, a przy wyciąganiu popękała wtyczka, plastik od niej był taki kruchy, że odleciał od samego spojrzenia Najbardziej zastanawia mnie tylko czy od razu zamawiać cewki razem z wtyczkami czy lepiej jednak się wstrzymać i wymienić na spokojnie wtyczki bo nie ukrywam potrzebuję auta na dojazdy do pracy.
  2. Dobrze wiedzieć, natomiast jeżeli ktoś ma jakiś trop to chętnie poczytam. Prawdopodobnie spróbuję wymienić wtyczkę i ewentualnie te które też są wątpliwe i zobaczymy co dalej.
  3. Czyli ta co wysłałem na foto wcześniej będzie lepsza?
  4. Coś takiego myślisz będzie dobre? Czy lepiej kupić z przewodami i przelutować?
  5. Witajcie, przychodzę z myślę dość dziwnym tematem. A mianowicie ostatnio w trasie w drodze powrotnej silnik zaczął dziwnie chodzić, odpalał normalnie(raczej bez większych problemów). Dziwne działanie mam tutaj na myśli, że przy przyspieszaniu bardziej gwałtownym zaczyna się dusić, dzieje się to w okolicach 2,5k obrotów i dalej występuje tak samo - dodaję więcej gazu i zaczyna się dusić. Pierwsze podejrzenie - zapłon i raczej tutaj bym się zatrzymał. Komputer bez błędów zapłonu, tylko sonda diagnostyczna, z którą już żyję bo prawdopodobnie nie ma kata. Stwierdziłem, że może sprawdzić najbardziej chałupniczym sposobem cewki - czyli odłączając każdą jedną po kolei - tutaj zachowanie takie jak powinno być, czyli zaczyna chodzić jak ciągnik. Świece względnie nowe, irydowe denso(około 10kkm). Natomiast mam obawy co do stanu jednej z wtyczek(patrz zdjęcie). Tutaj rodzi się moje pytanie - myślę klucz - czy ta wtyczka jest głównym winowajcą, czy raczej w większym stopniu winne są cewki i to one też powinny być wymienione na nowe.
  6. Sporo się nagromadziło. Moim zdaniem skasuj, pojeździj chwilę i dopiero zobacz czy coś się będzie pokazywało. Kiedy ostatni raz podłączałeś kompa?
  7. Mówisz o tej wtyczce po prawej stronie na zdjęciu?
  8. Myślisz że całkiem pompa umarła czy raczej sam zawór na głowicy? Bo z tego co się orientuję któryś z tych zaworów odpowiada za ową pompę
  9. Cześć, borykam się z problemem w swoim AVJ, a mianowicie przy rozruchu na zimnym silniku przez ok 30 sek z okolic silnika(dokładniej od strony kabiny) dochodzi taki dźwięk, który ustaje i na rozgrzanym już nie występuje. Jest ktoś w stanie naprowadzić mnie co to może być? film.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...