Skocz do zawartości

Bartoszn11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bartoszn11

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0TDI
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć czy u Was to była wadliwa nowa dwumasa? wymieniłem dwumase na sachs 2,5 tys km temu i od wczoraj wyczuwam podczas przyspieszania drgania, których wcześniej nigdy nie było. Czy uznali Wam reklamacje? wymieniałem dwumase bo miałem drgania na postoju przy zapiętym biegu D i faktycznie po wymianie ten problem został rozwiązany ale niestety teraz pojawił się nowy... może to wewnętrzne przeguby albo coś jeszcze innego
  2. U mnie pomogło wymiana dwumasy oraz poduszki skrzyni biegów.
  3. Cześć, a jednak okazało się że to dwumas oraz poduszka skrzyni biegów. Wymienione zostały obydwa elementy i pozbyłem się problemu w zupełności. Poduszka skrzyni biegów dostępna tylko ori w aso koszt 400 zł koło zamachowe dwumasowe kupiłem Sachs za około 1900 zł robocizna u dobrego mechanika 1500 zł Po zdjęciu osłony dopiero zaczęło wyraźnie słychać jak hałasuje dwumas a poduszka była spękana na całej szerokości, jakby ktoś chciał filmiki/zdj to mogę podesłać :)
  4. Jakie mieliście objawy? drgania na postoju na biegu D lub R? losowe występowanie problemu? im lepiej nagrzany motor tym rzadsze występowanie? sugeruje mi wiele osób że to dwumasa ale zastanawiam się czy to może wina regulatora? dość specyficzne objawy ponieważ występują losowo a po przejechaniu 50km nie można ich wywołać - trochę na dwumase nie pasują tym bardziej, że nie słychać hałasowania jej przy porannym rozruchu 2.0 TDI DEUA s tronic 150 KM
  5. ok ale czy bez błędów w komputerze diagnostycznym również możliwe, że to ten regulator?
  6. I jak? ktoś kolejny rozwiązał problem wymieniając dwumasę czy mimo wymiany objawy nie ustały? może to ten regulator ciśnienia? ktoś może podzieli się doświadczeniami
  7. Nie wymieniałeś rozrządu czy paska napędu pompy oleju ? 😀
  8. Cześć, też mam problem z tymi drganiami ale w moim przypadku na dobrze rozgrzanym silniku praktycznie nigdy już nie występują ( po trasie dojeżdżam do miasta tam stoję na kilku czerwonych i nie wyczuwam drgań tak jak na nie rozgrzanym silniku - wtedy występują na każdym postoju ) czy podniesienie obrotów pomaga ? nie ma objawów typowych dla dwumasy czyli nie nasilają się drgania na ciepłym silniku ani nie hałasuje nic na zimnym czy ciepłym więc nie chce na siłę wymieniać drogich części 2.0 tdi DEUA 150KM przebieg ponad 200
  9. Ja właśnie planuję wymianę rozrządu u mechanika, bez napędu pompy oleju. Podobno auta z tych roczników nie potrzebują już tego plus jak wiele osób pisze na forach mają przebiegi powyżej 300 tys a w żadnym z aut został wymieniony pasek napędu pompy oleju... Ci którzy zdecydowali się ekstra profilaktycznie na wymianę opisują, że pasek ten po demontażu jest minimalnie bardziej twardy niż oryginał - nie widziałem jeszcze wpisu, gdzie ktoś stwierdził że stary pasek był w tragicznym stanie a roboty/demontażu zawieszenia podobno sporo przy takiej operacji ASO jak ASO ale nie zalecają wymiany i nie robią tego a mają auta które też przebiegi często powyżej 300/350 tys. km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...