Skocz do zawartości

Bartoszn11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bartoszn11

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0TDI
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON
  1. Nie wymieniałeś rozrządu czy paska napędu pompy oleju ? 😀
  2. Cześć, też mam problem z tymi drganiami ale w moim przypadku na dobrze rozgrzanym silniku praktycznie nigdy już nie występują ( po trasie dojeżdżam do miasta tam stoję na kilku czerwonych i nie wyczuwam drgań tak jak na nie rozgrzanym silniku - wtedy występują na każdym postoju ) czy podniesienie obrotów pomaga ? nie ma objawów typowych dla dwumasy czyli nie nasilają się drgania na ciepłym silniku ani nie hałasuje nic na zimnym czy ciepłym więc nie chce na siłę wymieniać drogich części 2.0 tdi DEUA 150KM przebieg ponad 200
  3. Ja właśnie planuję wymianę rozrządu u mechanika, bez napędu pompy oleju. Podobno auta z tych roczników nie potrzebują już tego plus jak wiele osób pisze na forach mają przebiegi powyżej 300 tys a w żadnym z aut został wymieniony pasek napędu pompy oleju... Ci którzy zdecydowali się ekstra profilaktycznie na wymianę opisują, że pasek ten po demontażu jest minimalnie bardziej twardy niż oryginał - nie widziałem jeszcze wpisu, gdzie ktoś stwierdził że stary pasek był w tragicznym stanie a roboty/demontażu zawieszenia podobno sporo przy takiej operacji ASO jak ASO ale nie zalecają wymiany i nie robią tego a mają auta które też przebiegi często powyżej 300/350 tys. km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...