Skocz do zawartości

Paddy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Paddy

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2020
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DEZE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Twierdzę, że tak znaczna różnica w lepkości oleju wskazuje na znaczne różnice w konstrukcji silnika. Ciężko też mi stwierdzić czy silniki DEZE nie biorą oleju. Mój DEZE tego oleju nie pobiera.
  2. Nie wiem, zakupiłem pojazd używany, właściciel twierdził że nic nie pobiera, serwis był w ASO. Specyfikacja jest dostępna na stronie producenta: EE PERFORMANCE C5 V 0w20 | Millers Oils WWW.MILLERSOILS.PL Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction... Nie zamierzam wchodzić w polemikę o wyższości któregoś oleju ale parę auto już w rodzinie zrobiło przebiegi 200k+ z tym olejem i nie ma żadnych problemów
  3. Cześć, @RALF76 przejechałem już 5 tys moim A5 2.0 tdi 163KM DEZE - według wskazania komputera oleju NIE ubywa. Auto ma przebieg 120 tys km, a silnik jest teraz zalany Millersem Co ciekawe musi być jakaś znaczna różnica konstrukcyjna względem silnika 204KM, który ma dedykowany olej 5W30. DEZE ma olej określony jako 0W20.
  4. Wracam z rozwiązaniem tematu - może komuś pomoże Kupiłem używkę sterownika z tym samym numerem części (280PLN) - na sterowniku jest ochrona komponentu, ważne aby kupić sterownik z fakturą/z pewnego źródła. Warsztaty pytają o dokument zakupu, a mogą i zapytać smutni panowie jak coś będzie nie tak. Po podmiance sterowników, zdjęciu CP, przepisaniu kodowania błąd znikł i wszystko śmiga. Warsztat, który przeprowadzał zdjęcie CP twierdzi, że wykodowanie systemu jest możliwe ale będzie bardzo angażujące i co za tym idzie drogie - wymagana jest zmiana okablowania anten itd. Edit: W poliftowym A5 sterownik SOS znajduje się pod podłogą bagażnika, a dokładniej pod wytłoczką zaraz za oparciami kanapy. Wyciągnięcie tej plastikowej wytłoczki wiąże się z rozebraniem boczków bagażnika.
  5. Aktualnie niestety nie mam przy sobie żadnego interfejsu. Jak tylko się podepnę pod auto to prześlę pełny skan.
  6. Cześć, w czwartek rano przywitał mnie komunikat o niedziałaniu systemu SOS w moim A5 F5 po lifcie. W sterowniku SOS widnieje dość jednoznaczny błąd: B200096 - sterownik uszkodzony. Błąd statyczny, nie da się go usunąć Teraz nasuwa mi się parę pytań, może ktoś już przez to przechodził albo jest w stanie ogarnąć temat: 1. Czy istnieje jakaś procedura resetu tego sterownika? Co dokładnie oznacza błąd "sterownik uszkodzony", jest sens szukać jakiś problemów w kablach? 2. Czy da się to dziadostwo wykodować? 3. Czy zakup innego sterownika z tym samym numerem i włożenie do mojego auta rozwiąże sprawę? Poradzę sobie z tym za pomocą VCDS/OBD11 czy trzeba jakiś inny interfejs? Będzie na tym ochrona komponentu? 4. Ktoś ogarnie ten temat w łódzkim/dolnośląskim lub okolicach? Jakich kosztów się spodziewać?
  7. Pojeździłem trochę i nie widzę różnicy
  8. Przyjął kodowanie, brak błędów ale w funkcjonalności nic się nie zmienia.
  9. Nie wiem czy ma to znaczenie ale auto jest po lifcie. Mam też czujnik deszczu i kamerę. Żaden sterownik nie zgłasza błędów, a funkcjonalność jest pełna.
  10. Cześć! Jestem właśnie po zmianie lusterka, w skrócie do zmiany potrzebne jest lusterko i wtyczka(6 pin) z 3 przewodami: Lusterko PIN1 -> zasilanie ze skrzynki bezpieczników w podstopnicy ST4 poz.1 (można też wpiąć się gdzieś w okolicach lusterka, np. kamera, panel oświetlenia) Lusterko PIN2 -> Masa Lusterko Pin7 -> BCM T73a pin 24 (można też wpiąć się do panelu oświetlenia w podsufitce pin 6 we wtyczce 6pin T6bc U mnie całość działa bez kodowania - wyłączanie wyciemniania przy włączonym oświetleniu wewnątrz lub biegu wstecznym.
  11. Cześć! wykonywał ktoś lub jest w stanie się podjąć zwiększenia mocy w A5 F5 2020 z silnikiem 35tdi bez quattro (MHEV 163KM) DEZE? W internecie pojawiają się informacje, że technicznie jest to ten sam silnik co 40tdi (MHEV 204KM), czy są to prawdziwe informacje i jednostki różnią się tylko softem czy jednak są jakieś różnice w silniku/napędzie/osprzęcie? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...