Skocz do zawartości

Piodo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Piodo

Informacje

  • Imię
    Pio
  • Miasto
    Wro

Auto

  • Model
    A6 C5 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    BAS
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Problem jest prawdopodobnie z zapieczonymi pierścieniami i nierówną kompresją. Przed wystąpieniem objawów zalewalem tłoki płukanką ale nie wszystkie odetkało i obstawiam że z powodu tej różnicy zaczął kaprysić. Przejechałem z 100km porządnie nagrzałem silnik i jakby się zaadaptował, ale kiedyś coś z pierścieniami będę musiał zrobić.
  2. Pacjent A6 C5 Allroad, 4.2, 2004r. Benzyna + LPG, tiptronic Od jakiegoś czasu mam problem z nierówną pracą silnika na biegu jałowym. Gdy silnik jest zimny to pracuje idealnie, kultura pracy bez zarzutu. Gdy się nagrzeje to na jałowych obrotach trzęsie całym autem - np jak stoję na światłach. Gdy ruszę lub dodam gazu problem nie występuje lub jest całkowicie nieodczuwalny. Brak zmian gdy przełączę benzyna/gaz - pracuję identycznie na obydwu paliwach. Filtr powietrza jest nowy. Cewki i świece są świeże, mają rok, a problem pojawił się niedawno. Robiłem adaptację przepustnicy i nie pomogło. Przepustnice wyjmowałem z miesiąc temu. Nie czyściłem jej ponieważ wzrokowo wyglądała ok i nie miała nagaru ani żadnego brudu. W VCDS zero błędów. Co mógłbym jeszcze sprawdzić? Myślałem o podniesieniu obrotów biegu jałowego w VCDS, albo adaptacji skrzyni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...