Skocz do zawartości

md2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O md2

Informacje

  • Imię
    Ad
  • Miasto
    Krasnystaw

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Posiada ktoś moze opis wyprowadzeń kostek białej i czerwonej łączącej sterownik z karoserią? 1.8 tfsi cdhb
  2. Mechanicznie już wszystko ogarnięte , w sumie nie było praktycznie problemu z tym . Wszystko pasuje idealnie . Zostało kilka drobnych rzeczy i niedługo będzie jeździć o własnych siłach
  3. Z elektroniką sobie poradzę , robię takie rzeczy na codzien więc nie jest to problem . Chciałbym już przygotować wszystko od strony mechanicznej , żeby sprawnie poszło
  4. Oczywiście ,ze będzie .Już jest w trakcie profilaktycznie a po podliczeniu i tak wychodzi o wiele wiele mniej . Roboty w tym przypadku też nie ma jakoś bardzo dużo w porównaniu do innych projektów
  5. W tfsi urwał się zawór i wbił w tłok . Żeby zrobic to z głową i poprawić wady fabryczne trzeba by wydać co najmniej 3x więcej jak na operację zmiany na 1.8t . Będzie też lepiej współpracował z lpg .
  6. Witam Chciałbym zmienić silnik na 1.8t bfb . Czy jest ktoś w temacie i orientuje się na na jakich łapach siadzie silnik ? Ponoć pasują oryginalne z a4 b8 ale nie z 1.8/2.0tfsi . I jak rozwiązać temat połączenia ze skrzynią z b8. Czy wystarczy sam wieniec z 2.0 TDI i będzie pasować do 1.8t ? Z góry dziękuję za informacje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...