Skocz do zawartości

maciejkonpa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O maciejkonpa

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    MŁAWA

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2020
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON
  1. U mnie przy oleju 0w30 od wymiany do wymiany stan spada do połowy w mmi. Wymiana co 10 tysięcy kilometrów. Przy ostatniej wymianie mechanik stwierdził że odma przepuszcza olej i to może być przyczyna spadku stanu. Wymieniał ktoś może odmę w polifcie?
  2. No u mnie jak jezdze po miescie lub w okolicach to tak szybko nie schodzi ale wystarczy ze zrobie trase i juz mniej. Dzis przejechane ponad 100 km, pol po autostradzie, pol po krajowkach i ze stanu 3/4 w mmi pokazuje polowe. Wroce do domu i znow spadnie.
  3. No chyba tak, dziś znow po trasie ze stanu 3/4 w mmi spadlo na polowe. Pewnie po powrocie znow spadnie. Ciekawe co z tym mozna zrobic bo zaczyna to byc denerwujace
  4. Cześć, Przychodzę z tym samym problemem, 2,0 40 TDI mhev, produkcja 2020 r. Kupiłem auto przy przebiegu 34 tysięcy. Na początku było wszystko ok, teraz mam około 80 tysięcy i zauważyłem że po każdej trasie gdzie auto jedzie większymi prędkościami spada poziom oleju. Olej wymieniam co max 10 tysięcy na OE VW 0w30, ale przez pierwsze 20-30 tys, nie było problemu z dolewaniem. Orientuje się ktoś czy problem może powodować że jest podniesione ciśnienie oleju. Mechanik twierdzi że oryginalne zaciera silnik, zwiększył i tak mi się wydaje że od tego momentu zaczął się problem z ubytkami. Czytając wasze posty to u mnie i tak jest dobrze bo od wymiany do wymiany zejdzie może max 1l. Ale zastanawia mnie pojawienie się problemu, ponieważ na początku nie występował.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...