Skocz do zawartości

Luis Fonsi33

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Luis Fonsi33

Informacje

  • Imię
    bob
  • Miasto
    Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Cześć, nie mogę dostać w kolorze maski poliftowej LY7L, podejdzie maska przedliftowa? Wiem że spryski ma na wierzchu a reszta ponoć p&p, jak to się ma w rzeczywistości?
  2. Ogarnięte, przelutowałem z kumplem całą wtyczkę ecu i przewody do przepływki. Komputer przetrwał, łączy się z diagnostyką a wszystko ładnie śmiga.
  3. Kupiłem na szrocie kawałek wiązki, nie wiem czy lutować samą wtyczkę czy od razu całość, może ktoś ma pomysł.
  4. Rozbierałem sterownik i wydaje się cały, jedynie 3 piny się trochę osmoliły ale jest ok, co do wtyczki to wydaje mi się, że najrozsądniej będzie kupić ją z uciętymi kablami i dolutować do reszty wiązki bo dalej nie wydaje się spalona, jedynie ten cienki przewód od przepływomierza po całości dostał po d*pie.
  5. Sprawdziłem, kabelki popalone aż do pinów, niektóre przewody poszły się pourywały bo została sama miedź sfajczona
  6. kupić nowy sterownik a tamten stopiony przewód poprowadzić od nowa ?
  7. Problem w tym, że po odpięciu i wpięciu ecu nie chce się połączyć z kompem i pokazuje k1 zwarcie do masy, auto pali ciężko a wskazówka obrotów szaleje na zapłonie bez odpalonego silnika
  8. Po włożeniu ecu z powrotem nie mogę się połączyć z żadnym sterownikiem i wyświetla: K1 zwarcie do masy
  9. Dobra to idę wpiąć sterownik i zrobić autoscan
  10. Przesyłam w załączniku błedy a4b5.txt
  11. Cześć, auto zimuje w garażu, chciałem przez ten czas który stoi ponaprawiać pierdoły które nie zrobiłem przez sezon min. wtyczkę od przepływomierza bo była połamana i okazało się, że kabel który wychodzi z pinu nr 2 jest stopiony po całej długości. Chciałem zobaczyć dokąd ale wiązka schodzi w dół i tam już nie mam dostępu, postanowiłem zobaczyć czy dochodzi do sterownika, odpinam od niego obie wtyczki i są w jednej popalone piny a sterownik śmierdzi spalenizną. Ogólnie auto odpala bez problemu ale po chwili jest w garażu jest siwo i wali spalinami, bo nie widzi przepływki. Czego to wina, że cały przewód się stopił tak, że miejscami nie ma izolacji i widać samą miedź a wtyczka od ecu jest przykopcona ? Kupiłem kilka metrów tego żółto-zielonego przewodu od przepływki z pinu nr 2 i mógłbym to pociągnąć od nowa a ecu jeśi jest spalony to kupić z immo off, ale czy to się nie powtórzy bo nie wiem czemu tak się stało. Wstawiam kilka zdjęć, jeśli ktoś ma pomysł to bardzo proszę o jakieś wskazówki👏
  12. Kurde, myślałem że wiązka xenon jest inna i pod h7 będzie trzeba przerabiać, jeśli nie to dzięki za poradę 😄
  13. Cześć, miałem mała kolizję, rozwalił mi się prawy reflektor tzn. oprawa, odbłyśnik i mocowania, poza tym już słabo świeciły i chcę zmienić obie lampy z xenon na h7 depo, dużo jest roboty z przerobieniem wiązki itd? Kolega ma wyżej wymienione i różnica jest kolosalna, nie idzie dostać prawej przedniej a jak są to sprzedają po 800 zł obie bo pojedynczo nie chcą sprzedawać, na szrotach nie ma a jak są pojedyncze to śmietniki wg mnie zmiana obu reflektorów na nowe h7 za 600zł to dobra opcja, zastanawia mnie tylko jak je podłączyć bo nie znam się na tym z góry dzięki za pomoc 👏
×
×
  • Dodaj nową pozycję...