Skocz do zawartości

a4b5xyz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O a4b5xyz

Informacje

  • Imię
    a4b5xyz
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Program już jest wrzucony wcześniejszy pod koniec tygodnia rozbiórka sprzegla i sprawdzenie co i jak przeguby założone jakieś zamienniki z gsp? Nie pamiętam musiałbym zerknąć @Langista Na starym sofcie też są wibracje
  2. Nie napisałem nic że przed softem było ok. Kupiłem już po programie z wykresem na 150koni... Po jakimś czasie został wsadzony centralny IC z fmic / zaślepiony egr W poprzednim tygodniu wrzuciliśmy wtryski al (doszedł nowy program) i zaczęło wibrować teraz nie jestem pewny czy to zbieg okoliczności czy poprostu więcej nm dojechało już do końca ta dwumase.A wrzucić z 2k na nową a nie mam pewności czy to pomoże to średni deal. Wtryski raczej można wykluczyć ponieważ wczoraj wrzuciłem spowrtotem te co byly na początku i wibracje zostały..
  3. Audi A4B5 AJM Skrzynia 5 ~150koni Tak jak w temacie samochód podczas przyspieszania wpada w drgania całej budy czuć na tunelu w środku oraz tapicerka rezonuje występuje to na 4/5 biegu przy około 1800-2200 obrotów czasami tez idzie to odczuć na 3 biegu.. Do tej pory w samochodzie zostały wymienione przeguby wewnętrzne z odbu stron. Wsadzone inne 4 wtryski-bez róznicy. Z tego co czytałem może być uszkodzona dwumasa co prawda sprzęgło bierze wysoko ale tez pisało kilka osób ze w b5 tak to już jest. Jakieś porady i w jaki sposób mozna wyeliminować zeby nie wrzucać worka siana a dalej będzie tak samo.. ;x
×
×
  • Dodaj nową pozycję...