Skocz do zawartości

Christian1141

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Christian1141

Informacje

  • Imię
    Krystian Chrupek
  • Miasto
    Ładna

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Dzieki wielkie za odp, Dam auto do mechanika i zasugeruje sprawdzenie wymienionych ( albo choc kilku najwazniejszych ) elementów, Ta pompe oleju też myśle zrobić aczkolwiek troche sie obawiam by nie kupic złego modelu czy cos, czy taki zwykły mechanik da sobie rade jak powiem co chce czy raczej radzicie isc do kogoś kto się specjalizuje w AUDI?
  2. Dzięki za rade Pytanie - czy od razu robić wymiane pompy oleju czy jest jakaś szansa ze w moim egzemplarzu auto ma akurat ok sztuke i nie trzeba jej wymieniać? Z góry dzięki za odp.
  3. Hejka wszystkim, Na początku chciałbym zaznaczyć że jestem ogolnie "zielony" jeśli chodzi o motoryzacje tak więc proszę o wyrozumiałość jak palne jakąś głupotę Kupiłem sobie niedawno Audi A4 B7, 2005r, 2.0T FSI, QUATRO, 200 KM, przebieg 160 tyś Pamiętam na 100% sprzedawca w ogłoszeniu wspominał że wersja silnika w aucie to ta poprawiona, bez problemu z typową bolączką zwiekszonego zużycia oleju przez silnik aczkolwiek wydaje mi sie że zwyczajnie kłamał ( albo on również był oszukany przez poprzedniego własciciela? nwm ), zrobiłem mały research i wychodzi że ten silnik to EA113 a nie EA888, oznaczenie na silniku ( jak i w papierach ) jest BGB czyli te dla EA113 czyli wersji z dokładnie z problemem zwiększonego zużycia oleju ( no chyba że coś zle zrozumiałem? ), VIN to WAUZZZ8E15A514522 Dałem auto do mechanika i ogólnie był pod wrażeniem, w sensie mówi że jak na 20 letnie auto to super stan, zero wkładu na chwile obecna potrzeba, pomiar kompresji dal 13,13,13,5,14 barów na cylindrach, zero korozji, nic nie stuka puka, silnik chodzi ładnie, Profilaktycznie wymieniłem filtry oleju, olej na nowy ( mechanik wlał mi TOP TEC 4200 5W-30 - potwierdzcie mi prosze czy to dobry olej? ) oraz wymieniłem olej w skrzyni biegów, generalnie jestem typem który woli zapobiegać niż leczyć dlatego chciałbym was zapytać się na co zwracać uwagę przy tym silniku? co sprawdzic przy następnej wizycie u mechnika tak aby kontrolowac na bierząco / postarać się aby silnik był w jak najlepszej kondycji? Z innych wątków widze że częstą modyfikacją jest zmiana pompy oleju na wersje z silnika 1.8T - czy doradzacie taka modyfikacje już teraz zrobić? jak ocenić czy jest ona konieczna? Bardzo podoba mi się auto z wyglądu i jak na razie z jazdy dlatego chciałbym bardzo je jak najdłuzej mieć Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi Krystian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...