Skocz do zawartości

Oneone

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Oneone

Informacje

  • Imię
    Qba
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Dymiarka była podłączana i żadnej nieszczelności nie ma. Oddałem auto na adaptację skrzyni biegów, zobaczymy czy to pomoże.
  2. Witam. W moim aucie od dwóch lat występuje problem z nierówną pracą podczas zatrzymania np. na światłach. Problem nasila się przy ujemnych temperaturach, po zatrzymaniu obroty idą w górę lub w dół aż zaczyna rzucać całą karoserią. Auto w momencie nierównej pracy ma również taki dryg jak by chciało jechać do przodu (automat wiec stoję na hamulcu) .Czasami podczas tego machnięcia na obrotomierzu słychać z pod maski jakiś stuk (coś jak by otwierało lub nie domykało). Około tydzień temu pojawił się błąd P2187 który mówi o zbyt ubogiej mieszance. Próbowałem już rozwiązać ten problem, wymieniłem wszystkie świece, zmieniona została odma oraz wymieniony został zaworek zmiennych faz rozrządu (okrągły kapsel z przodu silnika) lecz nie przyniosło to rezultatu. Mechanik kazał jeździć, aż do teraz gdy pojawił się błąd. Dodam również że auto po mroźnej nocy gdy zejdzie ze ssania i wrzucę mu tryb D lub R drży oraz obroty są delikatnie podniesione. Jeśli ktoś miał podobny problem i wie co może być przyczyną proszę o komentarz.
  3. Co było problemem? Posiadam bardzo podobny problem, po zatrzymaniu się na światłach przy niedogrzanym silniku obroty wariują, podnoszą się i spadają. Gdy rano są ujemne temperatury i auto zejdzie ze ssania przełączam na tryb Drive i auto ma lekko podniesione obroty oraz drży.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...