Skocz do zawartości

Lukasz18t

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Lukasz18t

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. czyli moje turbo więcej nie wyciśnie, a na podstawie numeru można sprawdzić jakieś dane producenta? bo szukam po necie i nie mogę nigdzie tego namierzyć 😕
  2. tutaj podsyłam logi z tego co pamietam z inna mapa i chyba ori n75, w peaku 1.1, nawet 1.2 Log #918931 LOG.TUNEZILLA.COM albo próbować jeszcze może zmienić n75 na ori, bo pierburg potrzebuje podobno wiecej % ale tu niech sie juz wypowiedzą tunerzy jaka jest róznica miedzy turbo z bfb, a bex?
  3. logi 115+118 Log #918904 LOG.TUNEZILLA.COM turbo ori, log robiony na pierburgu polecany przez grupe sztangę sprawdzałem to od 0,3 sie pomału otwiera a pełne otwarcie 0,6 znajomy który robi mi program twierdzi ze turbo albo pękniecie albo WG wedlug informacji w internecie, moja turbina w peaku powinna miec Peak od 1.4/ 1.5
  4. Witam, mam problem z doładowaniem silnika, wyskakuje błąd P0299 Turbo seryjne, auto AUDI A4 B6 1.8T BFB w aucie sztywny tip, IC, wieksze wtryski 440cc Co zostało sprawdzone? - szczelność, - n75, pierwsze ori, potem pierburg montowany (log poniżej robiony na pierburgu), - dv sprawna, - zawory pod kolektorem ominięte, - strona ciepła turbo nie popękana - odma sprawna, LOGI: 114+115+118 Log #918813 LOG.TUNEZILLA.COM mapa do poprawy, czy turbo jednak szczelone? bo nic innego już mi do głowy nie przychodzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...