Skocz do zawartości

MlodyGdynia

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O MlodyGdynia

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak mam na benzynie, dlugoterminowa schodzi prawie do zera, a krótkoterminowa skacze +-5 %, jak tylko przełączę na gaz, krótkoterminowa wskakuje na + 20% i długoterminowa zaczyna isc w górę żeby korygować, zastanawiałem się też czy to nie problem gdzieś indziej że tyle pali, myślałem żeby zatankować full bak paliwa , walnąć 100km i znowu zatankować żeby zobaczyć ile spali benzyny. Sprawdzałem też przeplywomierz, na jaławym ma 2,5-3,5 , przy 6000 tys ma 135 g/ms.
  2. Zaczynam głupiec, bo dwóch gazowników mówiło że jest wszystko ok, może muszę cały dzień pojeździć na benzynie i oddać go na regulacje.
  3. Witam, może ktoś miał podobny problem i wie gdzie szukać przyczyny, posiadam 1.8t bfb z gazem, auto nie muli, wszystko ok chodzi, ale pali 16 l gazu na 100km. Byłem sprawdzać auto u dwóch gazowników , każdy mówi że wszystko jest ok... zacząłem sprawdzać po swojemu i zauważyłem jedna rzecz, gdy auto chodzi na benzynie korekty długoterminowe i krótkoterminowe są ok, czyli schodzą do zera, gdy tylko przełączę na gaz krótkoterminowo wskakuje na +19/25% i automatycznie po czasie długoterminowe wzrastają do +17/20% a krotkoterminowe schodzą do zera... i skacząc-+ 5%. Już nie wiem gdzie mam szukać problemu, od czego zacząć...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...