Skocz do zawartości

kowalski33

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kowalski33

Informacje

  • Imię
    Jan
  • Miasto
    Warszwa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 i 16V
  • Kod silnika
    ABH
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    R-tronic
  • Paliwo
    ON
  1. Jeśli padł kanał olejowy w uszczelce pod głowicą, to niestety nie jest to najłatwiejsza naprawa – ale „średnio rozgarnięty technicznie” majsterkowicz z czasem i cierpliwością może sobie poradzić. Kluczowe jest zachowanie czystości, poprawne dokręcenie głowicy momentem i kolejnością zgodnie z instrukcją serwisową. Trzeba liczyć się z koniecznością zdjęcia kolektora dolotowego i wydechowego, spuszczenia płynów oraz przygotowania głowicy do nowej uszczelki (warto ją dać do sprawdzenia i planowania). Dobrze też wymienić śruby głowicy (jeśli są rozciągliwe), nowe uszczelki kolektorów, nowy płyn chłodniczy i olej z filtrem. Skoro masz nowy rozrząd, to ułatwia sprawę – ale trzeba go ponownie ustawić po złożeniu wszystkiego. Jeśli czujesz się niepewnie – warto mieć pod ręką doświadczonego znajomego lub dobrą instrukcję warsztatową.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...