Skocz do zawartości

KapiQQu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O KapiQQu

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    Wołczyn

Auto

  • Model
    A3 8P
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BMN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Witam serdecznie . Mam problem a moim audi a3 . Od jakiegoś czasu ubywa mi płyn chłodniczy. Głównie braki widać po przejechaniu się autostrada prędkościami od 140km/k wzwyż ,gdzie po 80-100 km musze dolać około 1-1,5l . Auto było już u kilku mechaników ale żaden na razie nie znalazł przyczyny ubywania płynu . Robiliśmy test na UPG i test nic nie pokazał. Wymieniłem już zbiorniczek + nowy korek , chłodnice EGR , sprawdzaliśmy węże itd , wymieniałem olej który był czysty po spuszczeniu ,nigdzie nie widać śladów wycieku. Na razie działam metodą prób i zastanawiam się czy po prostu nie wymieniać wszystkich części po kolei zaczynając oczywiście od tych najtańszych. W lipcu będę wymieniał na pewno rozrząd bo zbliża się już jego czas wiec pompa wody będzie tez nowa . Kolega doradzał mi tez sprawdzenie nagrzewnicy i kolektora dolotowego bo gdzieś czytał o skodzie z tym silnikiem i tam był walnięty właśnie kolektor . Tez na jednym z forów czytałem ze w tych silnikach niby występuje jeszcze jedna chłodniczka która może tez powodować ubytki płynu . Tez na moja logikę przy tak dużych ubytkach płynu raczej nie jest to UPG bo jeśli by było to na 100% powinno wyjść na teście. Podsumowując jestem w kropce i może ktoś z was miał do czynienia z czymś takim Jeśli chodzi o specyfikacje auta to tak: 2.0 TDI BMN 140km 2007 rok 270tys nalotu Manual Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...