Skocz do zawartości

Patrykj

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Patrykj

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CAEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam tak jak w tytule Auto niedawno było u mechanika, w miarę świeży zakup. Wg poprzedniego właściciela rozrząd zrobiony 20k km temu. Podczas wizyty wymieniono pompę vacuum, pompę wody, świece, świeże filtry i olej castrol 5w30. Auto trochę hałasowało, wg mechanika wałek rozrządu, ale jeszcze do przeżycia i możemy to zostawić wg niego do przyszłego roku albo i dłużej. Wymieniono też pompę wysokiego ciśnienia bo wg mechanika ona też bardzo mocno hałasowała (prawdopodobnie założona z innego silnika?), założono używkę z golfa V GTI. Autko przejechało ok 100km i zaczęło sypać błędem p0341, tylko poniżej 2k obrotów, wyczuwalne wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach, miganie kontrolki epc. Wymieniono podporę wałka rozrządu, zawór zmiennych faz i magnes. Bez poprawy. Po odłączeniu wtyczki od magnesu zapłon nie wypada, wszystko jest w miarę ok. Samochód wrócił do mechanika, zmierzył ciśnienie oleju cyt. na jałowym nie ma prawie w ogóle, na wyższych obrotach ok 1.5 bar. Auto nie wali błędem od ciśnienia oleju, żadnej kontrolki. W VCDSie synchronizacja rozrządu i praca wałka w normie. Szukam trochę pomysłu też na własną rękę. Wymieniać pompę oleju, wałki balansujące, wałek rozrządu? Mechanik stwierdził, że silnik od razu do remontu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...