Skocz do zawartości

Frost1712

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Frost1712

Informacje

  • Imię
    Nick
  • Miasto
    Kharkiv

Auto

  • Model
    A4 B9 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2020
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzień dobry! (Przepraszam za nieścisłości, jestem z Ukrainy i korzystam z tłumacza) Cztery miesiące temu kupiłem Audi A4 B9 Allroad 2020. Około miesiąc po zakupie, pewnego ranka samochód nie otworzył się z pilota, tylko kluczykiem mechanicznym. Po zmierzeniu napięcia na akumulatorze, uzyskałem około 4-5 V. Akumulator był nadal oryginalny, więc stwierdziłem, że jest uszkodzony (zwarcie wewnętrzne) i wymieniłem go na nowy, Varta, o całkowicie odpowiedniej charakterystyce, i zarejestrowałem go przez VCDS. Około miesiąc później uzyskałem ten sam wynik – po około 20 godzinach postoju akumulator ma około 4-5 V. Akumulator został wymieniony ponownie około miesiąca później, ten sam problem. Po tym przeprowadziłem kilka testów i ponownie zapoznałem się z wieloma informacjami. Skontaktowałem się również z elektrykami samochodowymi, którzy nie znaleźli żadnych usterek w moim samochodzie. Prąd upływu wynosi 30-40 miliamperów w trybie uśpienia. Napięcie akumulatora praktycznie nie spada w nocy. Z tego co rozumiem, problem polega na tym, że okresowo jedno z urządzeń wychodzi z trybu uśpienia i pobiera z akumulatora duży prąd (ponad 1 amper). Spośród stałych błędów, tylko jeden to U142100 – jednostka sterująca modułu połączeń alarmowych i modułu komunikacyjnego – brak komunikacji. Powiedz mi, jak mogę zidentyfikować urządzenie, które pobiera z akumulatora akumulator z tak rzadką częstotliwością? Może mogę sprawdzić coś innego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...