Skocz do zawartości

NaTaLka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O NaTaLka

Informacje

  • Imię
    Natalia
  • Miasto
    Tczew

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Cześć, mam problem z moim Audi A4 B8 2.0 TDI (2012 r.). Dołączam filmik, na którym słychać objawy, ale opiszę je też poniżej: Problem pojawia się głównie przy pierwszej jeździe w ciągu dnia na zimnym silniku. Auto wtedy jakby się „przyduszało” – trzęsie się, nie ma mocy, szczególnie na niższych biegach. Po wejściu na wyższe obroty (np. 3 bieg i wyżej) wszystko wraca do normy – moc jest normalna. Na odpalonym silniku przy dodawaniu gazu słychać dziwny dźwięk (słychać go też przy jeździe na 1. biegu albo przy niskich obrotach). Ten dźwięk jest jednak cichy i nie przeszkadza w jeździe, gdy auto już złapie moc. Wykluczam raczej dwumas, bo problem nie występuje później – tylko na zimnym silniku. Ciekawostka: gdy auto stało około 3–4 dni nieużywane, to problem przez ten czas nie występował. Macie może pomysł, co to może być? Myślę o kilku możliwościach: EGR – przycinający się na zimno, wtryski – nieszczelność lub korekty nie w normie, przepływomierz / czujniki – gdy źle odczyty na zimnym, turbo (geometria) – chwilowe przycinanie przy niskich obrotach, ewentualnie poduszki silnika / drgania tylko przy zimnym rozruchu. Czy ktoś miał podobny przypadek w A4 B8 i mógłby podpowiedzieć, w którą stronę iść z diagnostyką? Z góry dzięki za pomoc! B2FE361F-963D-499A-B488-304EDC5E2925.mov
×
×
  • Dodaj nową pozycję...