Skocz do zawartości

papug013

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Belchatów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Rozbierałem stary EGR i to prosty układ zwykły silniczek dwa tryby na jednym z nich dwa magnesy i dwie blaszki oraz czujnika hala 815A nie bardzo jest co tam zepsuć. Być może jest gdzieś po drodze czujnik który jest uszkodzony i to on sygnalizuje ten błąd .A sam EGR jest ok. Ja chcę tylko się dowiedzieć czy tak powinien pracować EGR i gdzie owy czujnik się znajduję.
  2. Na 100% zamiennik, firma to WRC na aukcji pisało że jakość oryginału w niższej cenie 😉. No i teraz mam
  3. Witam, ostatnio wymieniłem EGR w swoim samochodzie który był uszkodzony i miał dwa błędy P144000 oraz P0403 i teraz po wymianie pojawia się błąd P046C "czujnik pierwszy recyrkulacji spalin niewiarygodny sygnał" gdzie znajduje się ten czujnik ? Czy to jest czujnik w nowym EGR. Mam filmik w którym po odpaleniu sam EGR pracuje dość dziwnie. Chodź nie mam porównania jak pracował stary.Wedlug mnie sam elektrozawór powinien się otworzyć jak auto jest odpalone ewentualnie trochę przymknąć a on lata ja nie napiszę co. Czy ma ktoś doświadczenie w tym temacie albo chociaż wie jak ten zawór powinien się zachowywać po odpaleniu ? Z góry dziękuję za pomoc VID_20250926_190535.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...