
andre_23
Pasjonat-
Postów
56 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O andre_23

Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Olsztyn
Auto
-
Model
Q3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2019
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
INNY
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
ok, dobrze prześlę na PW. Jeszcze mi się ujawnił nowy wątek przy złączu 46 PIN od sterownika ABS, opiszę go. Dzięki za pomoc
-
Czy główna wiązka przewodów to tablica bezpieczników w kabinie? Czy inna wiązka i ewentualnie jaki bezpiecznik lub inne złącze? Bezpiecznik nr 5 jest i był zajęty i jest pod stałym plusem w moim aucie. Punkt 13 też nie wiem co to jest, nie wiem jak to odnaleźć, choć mam schematy z erWINa. Może wypiąć bezpiecznik (odciąć) zasilanie od PINu10, dotknąć ten PIN10 do masy i zobaczyć co będzie? Pozostałe 2 PINy z przycisku AH idą wprost do sterownika ABS. Jeden z PINu32 odpowiada za kontrolkę AH a drugi z PINu 23 za załączanie AH. Muszę coś wykombinować. Jak patrzę na schemat do dioda K213 od hamulca postojowego jest tak samo wpięta jak dioda K237 od AH, bo punt B325 od diody K213 tak samo trafia na plus z bezpiecznika 11 w tablicy bezpieczników, oczywiście jeśli ja dobrze odczytuję schemat. A4 i Q3 mają inne przyciski, A4 dwa odrębne AH i P a Q3 kombo AH +P, więc może być trochę inaczej. Dziękuję za wszelką pomoc i pomysły, przepraszam za kontynuowanie postu w niewłaściwym dziale.
-
Przepraszam za bałagan z góry, ale w innym poście nikt nie reaguje i nie chce mi pomóc. Właśnie mi też się ten plus pod stacyjce z PINU nr 10 przycisku AH nie pasuje, ale tak mi podpowiedzieli fachowcy z tego forum, więc tak zrobiłem. Cały czas mam kłopot z tą kontrolką AH (bląd 4410) i jeszcze wcześniej mi wyskakiwały błędy na desce rozdzielczej hamulca postojowego, AH że były niedostępne. Kodowanie było prawidłowe wg instrukcji. Wrzcuam jeszcze raz schemat instalacji mojego auta. PIN10 idzie do złącza B469, które jest opisane "połączenie 5 w głównej wiązce przewodów". Nie wiem co to jest za połączenie i czy to jest na pewno zasilanie 12V po stacyjce jak mi doradzono zrobić? Nie mogę też nigdzie dalej odnaleźć co oznacza to połączenie B469. Może tu jest problem. Jesli ktoś może pomóc będę wdzięczny. Jeszcze raz wrzucam schemat instalacji.
-
Dziękuję wuPiotrek za pomoc. Bezpiecznik raczej u mnie nie jest problemem, bo przy dołożeniu AH wpina się zasilanie pod bezpiecznik z plusem po zapłonie. Innego bezpiecznika nie ma do AH. Muszę jeszcze raz zajrzeć do wtyku 46PIN przy sterowniku ABS, miernikiem sprawdzić przejście na obu dociągnietych przewodach od przycisku. Może coś znajdę, jednak nurtuje mnie możliwość i sposób sprawdzenia samego przycisku AH. Jeśli ktoś może pomóc, będę wdzięczny? W sprawie Apki na smartfona, wiem o OBD Eleven, ale wiem też że ostatnio jest to droga apka. Może zna ktoś tańszą apkę z możliwością dowolnych adaptacji i kodowań? Z góry dziękuję za pomoc
-
Cześć Panowie, Mam pytanie, może ktoś pomoże, jak sprawdzić poprawność działania przycisku AH zintegrowanego z hamulcem postojowym w Q3? Wyrzuca mi po zakodowaniu AH wg instrukcji błąd lampki hamulca 4410-indicator lamp in Auto-hold switch? Instalacja podłączona wg schematu, przycisk mam używany, więc podejrzewam, że może on być problemem, bo lampka AH w przycisku rzeczywiście nie świeci, brak reakcji przy naciskaniu przycisku. Same wyzwalanie zielonej literki P na desce jest prawidłowe. Lampa hamulca postojowego i jego działanie jest prawidłowe. Przycisk AH i P jest zintegrowany. Jesli ktoś może pomóc i podpowiedzieć jak miernikiem lub w inny prosty sposób sprawdzić poprawność działania przycisku zintegrowanego AH i P, będę wdzięczny. Przy okazji mam prośbę o podpowiedź, jaką aplikację na telefon po bluetooth do ELM327 sobie znaleźć, nawet za niedużą dopłatą aby móc wykonać dowolne adaptacje i kodowania? Obecnie używam Car Scanner Pro, koduje większość rzeczy, ale adaptacje ma typowe, nie mogę wykonać dowolnych adaptacji jak chociażby w sterowniku ABS? Dziękuję za podpowiedź koleżeńską w sprawie aplikacji na smartfona, która daje większe możliwości adaptacji. Z góry dziękuję za podpowiedzi w obu tematach. Andrzej
-
Cześć, Dziękuję serdecznie wszystkim za pomoc. Przekazuję informację dla potomnych w zakresie rozwiązania błędu nr 1637 otwartego obwodu przesyłu danych po instalacji gniazda 2xUSB C w Q3. Winny był przewód po przesyłu zakończony wtykami FAKRA. Zgodnie z informacjami z forum drive2.ru dla części gniazd USB w Audi, w tym moje gniazdo w Q3, należy jedną z wtyk FAKRA obrócić w gnieździe o 180 stopni obcinając blokady. Po takiej operacji błąd otwartego obwodu danych zniknął, a android auto uruchomił się od razu na ekranie MMI. Dziękuję koledze Arturowi "turzolowi" za wszelką udzieloną pomoc.
-
Cześć, Przekazuję informację dla potomnych w zakresie rozwiązania błędu nr 1637 otwartego obwodu przesyłu danych po instalacji gniazda 2xUSB C w Q3. Winny był przewód po przesyłu zakończony wtykami FAKRA. Zgodnie z informacjami z forum drive2.ru dla części gniazd USB w Audi, w tym moje gniazdo w Q3, należy jedną z wtyk FAKRA obrócić w gnieździe o 180 stopni obcinając blokady. Po takiej operacji błąd otwartego obwodu danych zniknął, a android auto uruchomił się od razu na ekranie MMI. Dziękuję koledze Arturowi "turzolowi" za wszelką udzieloną pomoc.
-
Nie kochany port kupiłem oryginalny od Q3 z demontażu, tylko wiązkę chińską kupiłem. W wielu Q3 oryginalnie siedzą porty 2xUSB C i jakoś są pewnie podłączone. A to że nie ma tego rodzaju schematu w erWin, to już nie moja wina... Gotowych wiązek carplay na Vag-instal także nie ma do Q3, wszystko pod górkę, ale dzięki za pomoc. Pewnie jakoś to rozkminię wcześniej czy później. Własnie na forum rosyjskim jest bardzo dużo cennych informacji w tym zakresie.
-
ok, dzięki edys za odpowiedź. Tylko nie wiem czy ten przewód w kolorze brązowym wychodzący z PINu 2 kostki przy USB to rzeczywiście przewód masowy? Tak mi wcześniej koledzy podpowiedzieli. Może on nie jest masowy i musi być wpięty w zieloną kostkę pod PIN 4, dlatego też mam bład 1637 i otwarty obwód? na forum rosyjskim widać że inaczej jest on podłaczony. Schematu elektrycznego nawet w Erwin nie ma odnośnie tego typu gniazda USB 2xC w Q3. Jeśli nic nie uszkodzę, to przełożę ten przewód aby sprawdzić? może zadziała?
-
Cześć Panowie, mam serdeczną prośbę aby ktoś łaskawym okiem zerknął na inny wątek forum i podpowiedział mi jak postąpić z podłączeniem gniazda USB w Q3 oraz uruchomieniem Carplay Czy masa do gniazda USB 2xC może iść z jednostki MMI, czy musi być wzięta z masy pojazdu? Mam obecnie wpiętą do masy i bład nr 1637 o braku połaczenia Interfejsu, otwartym obwodzie. Czy to może być przyczyną tego problemu a przekładka pod jednostkę tego przewodu nic nie uszkodzi? Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
-
Jesli może ktoś zerknąć na to podłączenie, będę wdzięczny. Zastanawiam się czy przełożenie tego przewodu brązowego z masy pojazdu do wtyczki zielonej nie spowoduje jakiegoś zwarcia? Może pod PINem nr 4 w zielonej kostce tez jest masa z jednostki MMI? Może to zamknie obwód i błąd 1637 zniknie a telefon się połączy? Proszę o sugestie i pomoc. Dziękuję
-
Cześć, Jeszcze na forum rosyjskim znalazłem schemat podłączenia gniazda USB do jednostki MMI. Nie pasuje mi on z moim podłaczenia w zakresie podłączenia przewodu brązowego PIN nr 2 wtyczki czarnej przy gnieździe USB ja mam do masy, a na schemacie ideowym z forum rosyjskiego ten przewód jest pociągnięty do kostki zielonej przy jednostce MMI pod PIN nr 4. Активация Audi smartphone interface (carplay, android auto) на Audi Q3 F3 — Audi Q3 (2G), 2 л, 2020 года | тюнинг | DRIVE2 WWW.DRIVE2.RU Всем привет! Для тех, кто не знает о чем идет речь — можно перейти на официальный сайт Audi. На текущий момент российское зеркало не работает, но можно почитать...
-
andre_23 obserwuje zawartość Android Auto w Audi Q3
-
W uzupełnieniu schematy instalacji odnośnie gniazd USB, jakie znalazłem w erWin dla Q3.