Skocz do zawartości

cherryjug

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O cherryjug

  1. Czy mógłbyś mi podpowiedzieć co jest przyczyną braku stabilizacji doładowania? Dodam, że tydzień temu turbo było w czyszczeniu, po problemach z notlaufami (doładowanie dochodziło do 2570.4mbar). Powyższe logi robione były jakieś 3 dni po czyszczeniu. Czy przy takich wahaniach ciśnienia doładowania, auto będzie łapało notlaufy, czy musi być przekroczona jakaś wyższa granica, żeby do tego doprowadzić? Przegoniłem go kilka razy do 160km/h na V biegu i nie było probelmów. Dzięki za wszelką pomoc i sorki, że z Seatem tak wyskoczyłem, ale wiem, że macie tu na forum wielu szpeców:)
  2. Proszę o analizę poniższych logów grupy 011 i 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9dc7649b1ac9be7a.html Dzięki P.s. Logi wykonywane były na 3 biegu Toledo ASV 02'
  3. Witam! Czy szanowni forumowicze mogą mi polecić kogoś w Koszalinie lub okolicach kto podjąłby się czyszczenia turbo? Może być mechanik, może być forumowicz, który już to robił. Jak zasysam powietrze z gruszki sztanga blokuje się w jednym miejscu i dopiero jak pomogę jej trochę palcem to jest wciągana do końca ( słychać wtedy że coś trze). Z powyższego wyciągam wniosek, że turbo do czyszczenia. Dziękuję za wszelką pomoc. Auto to Toledo 1,9 TDI 110KM ASV 2002r.
  4. Witam i pozdrawiam z Koszalina, auto w profilu to na razie marzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...