Skocz do zawartości

Mariusz_W

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Mariusz_W

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Tarnobrzeg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Również polecam ten warsztat, robiłem tam pompę oraz kilka drobnych napraw m.in. łożyska, przewody hamulcowe itd. W spawie pompy obawiałem się, że to będzie jakaś grubsza naprawa, ale Janusz przyłożył ucho i od razu postawił diagnozę - pompa do wymiany. Zapłaciłem 400zł. Jedynym mankamentem były niedokręcone śruby chłodnicy. Dzisiaj rano oddałem swoją A4 w ręce Janusza. Powód - wymiana sprzęgła i prawdopodobnie dwumas. Po wszystkim napiszę co i jak. edit: Samochód odebrany. Wymienione sprzęgło (kpl Sachs), tarcza dociskowa, tarcza sprzęgła, łożysko zwalniające, koło dwumasowe, simering pod koło + dodatkowo osłona przegubu. Koszt 2450zł. Szarpania - BRAK! :> Sprzęgło działa jak należy. Bardzo dobra robota. Polecam!
  2. Mariusz_W

    elektryk

    łożyska alternatora do wymiany, kogo możecie mi polecić?
  3. wszystkie części są do kupienia na allegro (ceny do sprawdzenia) jeżeli chodzi koszt przerobienia kostek taśmy to już musisz się dogadać z elektrykiem
  4. Witam! Mam podobną sytuację, też kupiłem kierownicę z audi A4 99r. do mojej A4 97r i teraz muszę kupić jeszcze taśmę do kierownicy (bo z tej starej kierownicy nie będzie też pasować taśma) i obudowę taśmy, stacyjki i kierownicy (oczywiście obudowa musi pasować do kierownicy,przełączników stacyjki i taśmy). Poza tym taśma musi być z kostkami i co ważne! tylna kostka musi mieć conajmniej parę centymetrów kabli tak, żeby można było zamontować tam kostki ze starej taśmy. Tak wygląda sytuacja u mnie, prawdopodobnie u Ciebie jest tak samo...(jeżeli oczywiście posiadasz kierownicę starego typu czyli taką jak ja) Trochę to zakręcone, ale z tego co się dowiedziałem - do zrobienia Obecnie jestem na etapie kupna części. Pozdrawiam
  5. mam pewien problem... podczas ruszania (w szczególności przy skręconych kołach), kiedy samochód jest dobrze rozgrzany, dziwnie nim szarpie, do tego stopnia, że ciężko jest sprawnie ruszyć z miejsca, w dodatku dosyć mocno rusza lewarkiem biegów wydaje mi się, że to mogą być poduszki pod silnikiem lub skrzynią... nigdy wcześniej nic takiego się nie działo, dlatego nie wiem co to może być... co o tym myślicie? pozdrawiam
  6. witam :> chcę wymienić łożyska i poszukuję dobrego serwisu na terenie Krakowa, macie może jakieś propozycje? pozdrawiam
  7. Witam wszystkich klubowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...