-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O samael

Informacje
-
Imię
Stan
-
Miasto
Rzeszów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Co do 17'', to rozumiem o co chodzi, też bym na zimę brał 16'' gdyby nie większe hamulce. Na dobrej drodze nie ma różnicy, ale przy dziurach to inny temat, szczególnie poprzeczne łączenia czuć :/
-
Cześć, proszę daj zdjęcie jak butla siedzi w bagażniku i jaki to model. Fajny kolor, zawsze kojarzy mi się z S6plus
-
Tak z ciekawości, co to są za auta klasy A4 z lat 2001-2007?
-
Możesz napisać co to za butla? Ile wchodzi gazu? Prosta jest podłoga w bagażniku? Obiecane zdjęcia : Super, butla wyszła idealnie. Rozwiałeś moje watpliwości, dzięki!72 L brutto zapewnia konkretny zasięg [emoji1] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Możesz napisać co to za butla? Ile wchodzi gazu? Prosta jest podłoga w bagażniku?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Ceny faktycznie się trzymają. Wiem, że padały odpowiedzi wcześniej, ale jakie tarcze i klocki przód pod S4 345mm? Jaki to jest koszt ~?
-
samael obserwuje zawartość Montaż prawego intercoolera 1.8T BEX
-
Koszta niemałe, bo miało być profesjonalnie i na lata, nie chciałem eksperymentować. Lakier z tych trudniejszych do malowania, a później mógłbym się tylko wkur... jakby nie wyszło. Jak jest o kosztach, to na przeglądzie coś mi się pociło od spodu silnika. Po szybszej jeździe, jak podniosłem auto to niestety już zaczęło lać tak, że na skrzyni był olej. Dziwnie to wyglądało bo ciekło jakby poniżej turbo, a od góry było sucho. Pierwszy pomysł to był simering na wałku rozrządu, bo uszczelkę z pokrywy było by widać (lało z przodu). Po umyciu, rozebraniu pasa i osłony rozrządu, po 10 minutach ujawnił się wyciek z pod głowicy. Poleciało z prawego przodu patrząc z perspektywy kierowcy. Niestety problem powstał bo ktoś to już otwierał, ale głowicę zaczyszczono tylko papierkiem. Reszta motoru ładna, gniazda, tłoki zdrowe. Uszczelnienia zaworowe były twarde i średnica otworu sporo większa od nowych dotego simering od wałku zaczynał lekko się pocić, ale to wszystko i tak szło do wymiany. Zawory zostały szlifnięte dla porządku, bo maszyna na miejscu. Nic im w sumie nie było (dwa miały mini wżery). Jak wszystko było wydarte to poszło do wymiany sprzęgło alternatora z paskiem (zaczynało o sobie dawać znać z rana). Co by nie smęcić to, brakujący grill od S4 zamontowany, tyko będzie wersja incognito. A tu nowa felga + więcej zdjęć na pierwszej stronie
-
[A4 B6 BFB] Black Audi A4 B6 Avant Schwarz Pakiet TT RNSe by Czaki
samael odpowiedział(a) na Czaki89 temat w Audi A4/S4 B6
Niestety tak to się czasem zdarza. Największym wrogiem samochodu często jest po przedni właściciel (albo jego mechanik). Może Cię to pocieszy, ja swój jutro odbieram po remoncie uszczelki pod głowica. Komuś w niemcowni nie chciało się tego zrobić porządnie(była wymieniona uszczelka bez planowania ) i trzeba było drzeć cały przód i pół silnika. Życzę bezawaryjności -
RNSE LED na pokładzie. Instalacja łatwa. Udało się zakodować zegary z RNSE-m starym niebieskim kablem i darmowym niepełnym softem. Nie ciągnąłem anteny GPS do bezpieczników, zostawiłem ją koła radia i mam 5 satelit.
-
[B6 AVJ] 1.8 T+ K03RS6 - QUATTRO Film 25 strona
samael odpowiedział(a) na krzysiekvtec temat w Audi A4/S4 B6
Ciekawy jestem porównania jak temperatura spada. Prawy IC z BEX z rurami to wszystko co jest potrzebne do zamontowania w 1.8T z jednym ICkiem? Nie potrzeba jakiejś obudowy czy łapaczy itp. -
[A4 B6 BFB] Black Audi A4 B6 Avant Schwarz Pakiet TT RNSe by Czaki
samael odpowiedział(a) na Czaki89 temat w Audi A4/S4 B6
Gratuluje, zacnie prezentuje się prezentuje ta czarnulka -
Gratulacje fajnej A4. Zmieniałeś tylko wtryski i wypluło 210 km?
-
[A4 AVF] RumJankowy AVF - początki powolnej modyfikacji: 180bhp, 410Nm @1.6bar
samael odpowiedział(a) na RumJanek temat w Audi A4/S4 B6
Jasne najlepiej zrobić kilka modyfikacji i program na raz. Też boję się wzrostu masy nieresorowanej dlatego poszukuję lżejszych felg. Dlatego AVUS odpadły z listy zakupów bo to ciężkie kloce. Fotki podrzuć przy okazji nie pali się -
[A4 AVF] RumJankowy AVF - początki powolnej modyfikacji: 180bhp, 410Nm @1.6bar
samael odpowiedział(a) na RumJanek temat w Audi A4/S4 B6
Gratuluje modów. Ciekawy FMIC wyhaczyłeś. Fajnie, że tarcze się mieszczą pod 17tkę. Zrób fotkę jak to wygląda Jak z linką ręcznego starczyło czy wymieniałeś na z b7? Pytam bo do na wiosny czeka na mnie taki sam komplet hamulców. -
Złożona, przetestowana w trybie codziennym i weekendowym. Z efektu napraw jestem zadowolony, a przesiadka z b5 do b6 miażdży. W b6 człowiek czuje się bardziej "obudowany" wewnątrz, mimo to jest zauważalnie więcej miejsca, szczególnie za kierowcą. W wyciszeniu jest ogromna przepaść co jest dla mnie dosyć ważne. O prowadzeniu nie będę się rozpisywał, ale miło jest dla odmiany przejść w lekką nadsterowność w zakręcie . W tygodniu przyszły ramki więc zabrałem się za szybką instalacje. Ktoś już pisał o tym, że klubowe ramki z przodu ledwo wchodzą, ale w zderzak od eski to trzeba było je porządnie nagiąć, prawie skapitulowałem bo brakowało mi trzeciej dłoni . Fotograf ze mnie nie najlepszy, dodatkowo mocne było słonce, ale tak A4 się prezentuje po naprawach i myciu, ale przed montażem ramek. Poluje teraz na grill S4 w chrom, felgi OZ na lato i wybieram zimówki, pomiędzy: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/UltraGrip-8-Performance.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nokian/WR-D3.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nokian/WR-A3.htm Czekam na wyceny od kolegi. Gdyby tylko robili UG7+ nie miałbym dylematów. I rozważam, czy do listy wiosennej nie dodać końcówek 90mm.