-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O fazis

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
POZ
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Ja tu widzę po komentarzach że nie wszyscy rozumieją po co jest głośnik tzw kick (w tym wypadku 16cm) a po co subwoofer. W skrócie subwoofer odpowiada za uzupełnienie najniższych rejestrów a nie za "granie" dlatego nie ma mowy zastępowaniu głośnika średnio-tonowego jakim jest kick subwooferem. Co więcej da się zbudować poprawnie grający system oparty na maksymalnie 16cm głośnikach i bez subwoofera, ale nie da się tego zrobić w drugą stronę. Dlaczego? Ponieważ każdy z głośników odpowiada za inną część pasma, a co więcej im wyżej tym większy wpływ na scenę ma danych głośnik (niskie częstotliwości nie przenoszą stereo dlatego subwoofer zazwyczaj jest jeden) Dlatego nie kombinować z subami, zrobić najpierw poprawnie grający przód - kick + tweeter w słupek a dopiero potem szukać czego brakuje i ewentualnie dokładać suba.
-
I właśnie z powodów które podał @Hezen należy jak najszybciej oddać bestie do pana Stasia nie wytarga turbo ~250zł i odda do profi czyszczenia nagaru ~500zł - czyli rozebranie suszaru, wyczyszczenie, wypolerowanie powierzchni (bez tego za chwile problem wróci), wyważenie i poskładanie. Howgh. Problem solved.
-
Nie trzeba nawet gonic do tych 120. Wystarczy że przegonisz ponad 3k rmp i tez powinien wejść w awaryjny. Btw - co to za chory pomysł turbognojem jeździć do 2k rmp? Od tej prędkości obrotowej sie zaczyna. Ogolnie predkosci robocze i zdrowe dla tdi to 2-3,5 k rmp i nie dajcie sobie wmówić inaczej. Oczy wiście że zachowując zasady nagrzewania i chlodzenia suszary. Wysłane z Commodore Amiga 600
-
Mody właściwie te same co AVG. 1. Turbo BRD 2. Wtryski 216 albo 230 3. Pompa 11 4. FMIC 5. Sprzęgło I okolice 190KM powinny się pojawić. Przy remoncie wsadziłbym dół z AWX-a. PS. km to kilometry PS2 niebieskie środki nie są takie złe
-
Cześć, Temat jest taki - B6 szwagra a jakże. Dołożyliśmy manetkę i aktywowaliśmy pełny FIS. Wszystko cacy ale zaczęła wrzeszczeć kontrolka płynu do sprysków. I teraz uwaga - ta kontrolka wcześniej działała - bo jest oryginalnie zbiorniczek z czujnikiem. Przed aktywacją FIS było ok, po aktywacji krzyczy że płynu brakuje (tak sprawdziłem płyn jest ) Jak żyć? Aha AWX 2002.
-
No właśnie tak mi się czuło - dzięki.
-
No dobra, wszystko się zgadza, ale z czego wynika osłabiony dół? Wcześniej tak nie było a od pewnego czasu nagle stracił siłę poniżej 2500.
-
http://vaglog.pl/log_210497.html http://vaglog.pl/log_210498.html I zbiorczo z pomocą excela czytelne http://vaglog.pl/log_210499.html Proszę o potwierdzenie tego co się udało mi wyczytać - celowo nie podpowiadam. Z góry dzięki. Pozdrawiam
-
To opisz dokładnie jak to zrobiłeś, bo furtki w A4 sa bardzo wymagające i żeby to zrobić dobrze i miało to sens to trzeba się naprawdę dobrze napracować.
-
Generalnie jest do d*py. Montaż oryginalnie na 3 śruby, miejsca mało, bez rzeźby nawet 13cm nie wsadisz. A skoro już rzeźbisz to wsadzanie 13cm jest bez sensu, lepiej zrobić kickpanel i wsadzić 16.
-
Z przodu w A4 B5 masz głośniki 10 cm. Jak chcesz zasadniczo poprawić audio w B5 to bez rezania się nie obejdzie.
-
[ALL B5] Ile mat o rozmiarze 250x500mm potrzeba do wygłuszenia drzwi w B5?
fazis odpowiedział(a) na emaks temat w Nawigacja i car audio
Nikt nie odpowiedział, to ja to zrobie, pomimo że już dawno. Po pierwsze maty tłumią drgania komory, a nie są komorą samą w sobie, więc zacznij od stworzenia komory. Dla A4 B5 szkoły są dwie - blacha alu na drzwi, przywalona nitami i na to mata. Druga (wg mnie lepsza) usztywniasz tapicerkę np masą powstałą z wymieszania trocin z cięcia mdf-u z utwardzaczem, ewentualnie sam utwardzacz. W tej metodzie ważne żeby pamiętać o sporych szczelinach na dole tapicerki, trzeba ja zamknąć. Zresztą całą tapicerkę trzeba uszczelnić, ale nie ma co szaleć bo nie chodzi o zbudowanie komory zamkniętej, ale tak naprawdę o zbudowanie grodzi akustycznej. -
[B5 AVG] AVG - Problem z czujnikiem poziomu/temperatury oleju
fazis odpowiedział(a) na fazis temat w Audi A4 B5
Wszystko w pozycji zapłon podnosi do poziomu jaki aktualnie jest. Wszystko poza olejem trzyma ten poziom, a po zapłonie wiadomo jak temp wody nie jest 90 to się dźwiga, ładowanie się dźwiga itd, a jedynie temp oleju opada. Wcześniej zanim czujnik padł było OK. Najpierw mi zaczął świecić Sensor na FIS, a temp oleju działała, a potem i temp oleju przestała działać. Teraz Sensor nie świeci czyli czujnik poziomu powinien działać, temperatura oleju tak połowicznie działa, bo jak jest rozgrzany to się na chwilę podniesie, chodzi o to że tylko na chwilę i nie trzyma wskazania.[br]Dopisany: 03 Październik 2011, 11:22_________________________________________________Dodam, że mam założony czujnik o numerze 1J0 907 660 B -
[B5 AVG] AVG - Problem z czujnikiem poziomu/temperatury oleju
fazis odpowiedział(a) na fazis temat w Audi A4 B5
Nie trzeba odpalać, wystarczy przekręcony zapłon, jak olej jest na tyle ciepły żeby się wskazówka wychyliła to się wychyla, trzyma przez dosłownie sekundę i opada. Czujnik mi dobrali wg silnika i rocznika, więc powinien być właściwy. Błędy nie wróciły. -
[B5 AVG] AVG - Problem z czujnikiem poziomu/temperatury oleju
fazis odpowiedział(a) na fazis temat w Audi A4 B5
Podpiąłem, skasowałem błąd, ale problem pozostał. Nie wiem za bardzo gdzie szukać, czujnik wydaje się działać, tyle, że wskazówka zamiast pozostać na wskazaniu opada.