Skocz do zawartości

m13

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O m13

Osiągnięcia m13

0

Reputacja

  1. Witam. Mam taki problem że na 5 biegu słychać takie lekkie terkotanie/grzechotanie. Znika ono po dociśnięciu drążka zmiany biegów do przodu i w prawo. Wie ktoś może o co chodzi? Czy to drążek się rozregulował lub wyrobił się mechanizm zmiany biegów? Na innych biegach tego nie ma, tylko na 5.
  2. A są takie adaptery? Mógłbyś mi przykładowego linka z allegro podać? Bo ja nie wiem wogóle o jaki adapter chodzi. Ma on jakąś nazwę?
  3. To kostka do ori wzmacniacza, RF, RR, LF, LR to plusy, minus jest wspólny opisany jako COM. To kostka do radia fabrycznego Gamma. Radio wymieniam na Pioneera i nie wiem jak podłączyć wyjścia na głośniki z Pioneera do kostki idącej na wzmacniacz. Czyli mam połączyć przewody plusowe z minusowymi wychodzące z kostki radia Pioneer i połączone dopiero wpiąć do LF, LR, RR i RF ?
  4. Witam. Wie ktoś może jak powinny być podłączone głośniki bo w kostce od radia są przewody do każdego głośnika + i - natomiast w kostce od samochodu są tylko pojedyncze przewody np LF, LR bez podziału na + i -. Jak mam to podłączyć?
  5. Tak wogóle to chodzi o samochód kolegi. Pilot nie działa po tym jak mu upadł. Wymienił baterię i dalej nie działa. Co dziwne to samo ma z drugim pilotem.
  6. Siłownik na 100% jest sprawny ponieważ zamkniętą klapę bagażnika można otworzyć przyciskiem w drzwiach kierowcy. Gdyby siłownik był padnięty wtedy klapa nie otworzyła by się.
  7. Witam. Mam problem z otwieraniem bagażnika. Otóż nie można go otworzyć normalne tzn tą rączką nad tablicą rejestracyjną (po wciśnięciu jej nie słychać w ogóle mechanizmu). Można go otworzyć tylko kluczykiem lub przyciskiem w drzwiach kierowcy. Dodam że na wyświetlaczu pokazuje jak trzeba stan drzwi otwarte/zamknięte. Po tym wnioskuję że siłownik i mikrowłącznik są sprawne. Nie wiem czy z pilota daje się otworzyć bo pilot nie działa tzn nie otwiera/zamyka centralnego. Wygląda że prąd dochodzi kablami no bagażnika. Ma może ktoś pomysł co może być przyczyną tej usterki?
  8. Problem już rozwiązany. Wystarczyło zaprogramować kluczyki do centralki sterownika. Dzięki za dobre chęci
  9. Bateria to była pierwsza myśl ale mam dwa piloty i w tym zapasowym jest dobra bateria więc to nie to. Z tymi 30 sekundami spróbuję jutro i dam znać. Co oznacza logowanie do pompki i jak to zrobić? Może pomoże informacja że mam sterownik CRAPROTECT BX30 i jest on podpięty do przewodów pod tylnym siedzeniem a akumulator rozładował mi się na maxa (nie świeciły zegary tylko lekko żarzyła się kontrolka od akumulatora). Kilka zdejmowałem klemy z akumulatora i po założeniu ich spowrotem pilot zawsze działał.
  10. Rozładował mi się akumulator a po jego naładowaniu nie włączało mi sie oświetlenie w kabinie po otwarciu drzwi (ręcznie mogłem włączyć). Kiedy zamknąłem kluczykiem drzwi i otworzyłem oświetlenie to zaczęło znowu działać ale niestety nie działa zamykanie z pilota. Zamykając auto kluczykiem są blokowane prawidłowo wszystkie zamki. Proszę o odpowiedź czy winą nie działających pilotów może byś zepsuta pompka zamka centralnego czy może sterownik zamka wysiadł, a może jeszcze jakaś inna przyczyna? HELP!!!
  11. m13

    [ALL B5] Światło w kabinie

    Ok światło działa po zamknięciu i otwarciu samochodu kluczykiem. Tylko teraz pilot nie działa chociaż może to być wina baterii. Jutro sprawdzę. Pilota mam dorabianego tzn sterownik.
  12. m13

    [ALL B5] Światło w kabinie

    A o jaką pompę chodzi i gdzie sie ona znajduje?
  13. m13

    [ALL B5] Światło w kabinie

    Czyli co? Mam nie ruszać i samo się naprawi?
  14. Ostatnio nie wyłączyłem świateł w garażu i rozładował mi się akumulator. Akumulator naładowałem ale niestety teraz nie działa mi oświetlenie w środku samochodu jak otwieram drzwi. Ręcznie przełącznikiem mogę włączyć lampki ale niestety na ustawieniu przełącznika tak, aby światło włączało się po otwarciu drzwi światło się nie włącza. O co chodzi?? Czy ma to związek z rozładowanym akumulatorem czy to przypadek i popsuło się coś innego? Pomocy.
  15. Robiłem dzisiaj te kratki i proponuję końcówki tych blaszek wyprostować tak żeby pozostał sam trójkąt a następnie zagiąć kombinerkami końcówki z każdej strony po ok 5mm w taki sposób jak oryginalnie. Wtedy szczyt trójkąta będzie bardziej wystawał poza nawiew a o to chodzi. I nie potrzeba nic podklejać ani nic innego a trzyma się mocno.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...