Skocz do zawartości

witux

Pasjonat
  • Postów

    171
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O witux

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia witux

1

Reputacja

  1. Programatorem bo przez OBD nie pójdzie.
  2. Potrzebuje wsad (kodowanie EU 00162) do licznika AUDI A4 - 8D0919033A - UK NSI - pamięć 93C56 pod silnik 2.8 lub 2.6 benzyna.
  3. Nie musi się zmieniać języka. W UK NSI trzeba wylutować układ i go zaprogramować nowym wsadem EU za pomocą programatora. Co innego liczniki VDO te można zrobić przez OBD. Właśnie robi się w warsztacie u kolegi.
  4. Chińskim VAG-iem i softem POLSKI VAG 4.9, VAG-COM 409.1, VCDS 1.1 Lite. Przed przekodowaniem odczyt był 00462 teraz jak widać jest 00162 więc 1 weszła w miejsce 4 ale i tak na wyświetlaczu są mile. Czy coś jeszcze trzeba gdzieś zmienić? Program działa ponieważ inspekcje serwisowe poszły bez problemów. Mam pożyczony jeszcze Autocom CDP+ ale chyba tym nie zrobi. ---------- Post dopisany 09-09-2013 at 18:27 ---------- Poprzedni post napisany 08-09-2013 at 17:53 ---------- Vag Commander 1.4 - czy jakbym tym sczytał eeprom z mojego starego licznika i wgrał w nowy?
  5. Zrobiłem zgodnie z instrukcją Ross-Tech: VAG-COM: Audi B5 VAG-COM Info Po odczycie mój kod to 00462 więc zmieniłem kodowanie na 00162. Przy następnym odczycie kod jest nowy więc powinno pokazywać na wyświetlaczu KM, a nie pokazuje.
  6. W swoich starych zegarach nie miałem tego modułu i nie mam do niego kostki przyłączeniowej. W nowych jest już taki moduł ale nie wiem jak go podłączyć, z czym i do czego. Przydała by się rozpiska pinów.
  7. witux

    Zegary do A4 2.8 AAH

    A czy podjedzie bez żadnych zmian z A4 2.6 rok 1996? Bo są identyczne.
  8. witux

    Zegary do A4 2.8 AAH

    Witam. Potrzebuję kupić zegary z uwagi na uszkodzenie procesora w nich. Ciężko znaleźć do 2.8 AAH więc chciałem się zapytać czy podejdą z innego A4 B5? Np. z lepszym FiS'em.
  9. Bezpieczniki w porządku. Gdy naciskam zamykanie w pilocie słychać w pompce przełączenie przekaźnika i za klika sekund rozłączenie. Wtedy pompka powinna pompować. Nie wiele myśląc kupiłem drugą. Co się okazało tak samo się zachowują te pompki. Ponad to nie działa domykanie szyb. Ani z kluczyka jak i z pilota. Czy to ma coś wspólnego ze sobą? Audi A4 rok 1995. ---------- Post dopisany 22-08-2013 at 13:44 ---------- Poprzedni post napisany 20-08-2013 at 19:04 ---------- Wskaźnik prędkości, obrotomierz, wskaźnik paliwa i temp. cieczy też mi przestały działać jak zrobiło się chłodniej i mokro. Gdzieś mam wtyczki podmoknięte (z dawnych czasów jak w aucie miałem wodę). W słupkach na dole z przodu wyczyściłem ale widocznie to nie te. Nie wiem gdzie jeszcze są inne. Aha dmuchawa mi działa jak włączę klimę. Tak to nie działa. Pewnie to wszystko coś ma ze sobą wspólnego.
  10. zbyszek7791 - tak dokładnie. Te kabelki są od krańcówki z przodu zamknięcia maski. Dzięki.
  11. Jak w temacie. Miałem wymieniany silnik i zauważyłem dwa kabelki nigdzie nie podłączone. Prowadzą one gdzieś na dół pod zbiornik z płynem od wspomagania.
  12. Udało mi się kupić silnik z udokumentowanym przebiegiem w książce do 08.06.2012 stan 263tyś. W chwili obecnej na dzień dzisiejszy ma 275tyś. Co myślicie o takim przebiegu? Silnik pracuje idealnie. Wydaje mi się, że nie jest to dużo. Auto jeździło w Szwajcarii.
  13. Wjechałem w głęboką kałużę. Silnik zassał wodę i zgasł. Po odkręceniu świec w czterech cylindrach była woda. Silnik zblokowało. Uruchomiłem kręcąc wał kluczem. Wodę wywaliłem. W oleju jest też woda. Silnik pali od tyku, nie kopci, płyn w układzie chłodzenia jest, w miarę równo chodzi (lekko drży) i coś w nim stuka tak jakby po środku, a po naciśnięciu pedału sprzęgła stuka głośniej. Stukanie przenosi się na pedał sprzęgła. Silnik raczej mocy nie stracił. Nie wiem co to może być. Czy korbowód ugięło, czy panewkę szlak trafił, czy zawór tłucze, czy wystarczy zmienić olej? Film z pierwszego odpalenia (przed wczoraj). Dziś po odpaleniu stuka znacznie ciszej. http://filmy.elektroda.net/51_1372351337.flv
  14. Zastanawia mnie jeszcze to: ---------- Post dopisany 25-09-2012 at 12:51 ---------- Poprzedni post napisany 21-09-2012 at 20:16 ---------- Auto odebrałem z warsztatu. Na razie jest OK, silnik pracuje równo po postoju i już nie kopci na biało. Co będzie dalej to zobaczę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...