Skocz do zawartości

carbon.fm

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O carbon.fm

Osiągnięcia carbon.fm

0

Reputacja

  1. mam pytanie,musze wymienic magiel,ile plynu musze kupic zeby zalac system od nowa?
  2. na co Ci tyle ledów masz ośw pod nogami lampka z przodu x3, schowek x1, słupki tylne x2, bagażnik x2, oświetlenie tablicy x2 - oświetleni nóżek nie ma (jeszcze) [br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 15:00_________________________________________________zaległe zdjęcia - aparat taki se ale nawet na takim widać zmianę Witam Dzis zakupilem w sklepie pare zarowek diodowych do os. wnetrza mam lampke z 3 przyciskami...rorka oraz 2x takie z oprawka.. i teraz tak po zamontowaniu rorki dziala.. ale po wlozeniu tych malych bocznych nie dziala... rozebralem lampke i wiem juz ze zasilanie( + )jest stale a masy sa dwie..w lampce zasilenie (+) jest poprowadzone na obudowe a obie masy rozprowadzone na konce (dupki) tych zarowek... w przyblizeniu zwykla zarowka dziala w obie strony a led nie ... i teraz pytanie jest takie czy ktos to juz prerabial z was... bo oczywiscie lampka jest orginalana ... juz sprawdzilem ze daloby sie to przerobic ale kosztem 1 z fukncji lampki... czyli np. jak zamienie mase z zasilaniem tak aby (+) znalazl sie na (dupce) oprawki to bedzie wszystko dzialalo (wszystkie 3 zarowki) tylko po otwarciu dzwi..albo jak zgasnie to oboma przyciskami zapala sie te dwie zew. zarowki... Ale nie bedzie opcji by przesunac przycis i recznie zapalic wszystkie 3... natomiast jak przeloze zasilanie w innej konfiguracji to bede mial dzialajace przy otwieraniu oraz zalanczane recznie przyciskiem tylko srodkowe swiatlo (rorke) ... wiedz jaka propozycjia? Dodatkowo chcialem zapytac jakie zarowki kupil wlasiciel postu do os. tylnych slopkow bo te co ja kupilem takie jak pozycyjne z przodu to nie rozpraszaja swiatla i niestety prawie wogole nie swieca .. a lampki dzialaja na zasadzie swiatla odbitego... a led daje przed siebie ... i pupa ... Z gory dziekuje za konkretne odpowiedzi... prosze nie pisac bzdur na temat zmien zarowki albo masz cos zle przerobione... itp ... Pozdrawiam [br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 18:55_________________________________________________Witam ponownie Niestety jestem osoba niecierpliwa i jak cos wymysle to musze to wyprobowac... i niestety wczesniejszy pomysl sie tak do konca nie udal ze wzg. iz przerabiajac mozna zrobic(bez duzej przerobki) tak aby sie zapalaly 3 zarowki tylko przy otwartych drzwiach... ale w drodze dedukcji wymyslilem bardziej przyzwoite rozwiazanie tak by dzialaly wszystkie opcjie jak z fabryki.. A mianowicie tak aby bylo profesjonalnie i na lata trzeba przerobic gniazda (oprawki) tych zewnetrzych zarowek.. do tego celu niezbedne nam beda gniazda/oprawki takie jak w lampach przednich do zarowki pozycyjnej..i bedzie je trzeba tam wkleic od tylu lampki odginajac nieco orginalne blaszki... mysle ze klej na goraco lub kropelka wystarczy.. a 2 przewody przylutowac do tych blaszek ... i w efekcie koncowym mamy 2 gniazda w ktore z latwoscia mozna wkladac zarowki bez koniecnosci ciaglego lutowania.. takie rozwiazanie wystarczy na lata oraz inni jak zobacza to pomysla ze gniazdo jest orginal .... Oczywiscie szybkim i amatorskim sposobem jest przylutowanie zarowki bezposrednio do tych blaszek ale co jak nam sie nie spodoba albo sie przepali ... znow lutowani na co Ci tyle ledów masz ośw pod nogami lampka z przodu x3, schowek x1, słupki tylne x2, bagażnik x2, oświetlenie tablicy x2 - oświetleni nóżek nie ma (jeszcze) [br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 15:00_________________________________________________zaległe zdjęcia - aparat taki se ale nawet na takim widać zmianę Witam Dzis zakupilem w sklepie pare zarowek diodowych do os. wnetrza mam lampke z 3 przyciskami...rorka oraz 2x takie z oprawka.. i teraz tak po zamontowaniu rorki dziala.. ale po wlozeniu tych malych bocznych nie dziala... rozebralem lampke i wiem juz ze zasilanie( + )jest stale a masy sa dwie..w lampce zasilenie (+) jest poprowadzone na obudowe a obie masy rozprowadzone na konce (dupki) tych zarowek... w przyblizeniu zwykla zarowka dziala w obie strony a led nie ... i teraz pytanie jest takie czy ktos to juz prerabial z was... bo oczywiscie lampka jest orginalana ... juz sprawdzilem ze daloby sie to przerobic ale kosztem 1 z fukncji lampki... czyli np. jak zamienie mase z zasilaniem tak aby (+) znalazl sie na (dupce) oprawki to bedzie wszystko dzialalo (wszystkie 3 zarowki) tylko po otwarciu dzwi..albo jak zgasnie to oboma przyciskami zapala sie te dwie zew. zarowki... Ale nie bedzie opcji by przesunac przycis i recznie zapalic wszystkie 3... natomiast jak przeloze zasilanie w innej konfiguracji to bede mial dzialajace przy otwieraniu oraz zalanczane recznie przyciskiem tylko srodkowe swiatlo (rorke) ... wiedz jaka propozycjia? Dodatkowo chcialem zapytac jakie zarowki kupil wlasiciel postu do os. tylnych slopkow bo te co ja kupilem takie jak pozycyjne z przodu to nie rozpraszaja swiatla i niestety prawie wogole nie swieca .. a lampki dzialaja na zasadzie swiatla odbitego... a led daje przed siebie ... i pupa ... Z gory dziekuje za konkretne odpowiedzi... prosze nie pisac bzdur na temat zmien zarowki albo masz cos zle przerobione... itp ... Pozdrawiam [br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 18:55_________________________________________________Witam ponownie Niestety jestem osoba niecierpliwa i jak cos wymysle to musze to wyprobowac... i niestety wczesniejszy pomysl sie tak do konca nie udal ze wzg. iz przerabiajac mozna zrobic(bez duzej przerobki) tak aby sie zapalaly 3 zarowki tylko przy otwartych drzwiach... ale w drodze dedukcji wymyslilem bardziej przyzwoite rozwiazanie tak by dzialaly wszystkie opcjie jak z fabryki.. A mianowicie tak aby bylo profesjonalnie i na lata trzeba przerobic gniazda (oprawki) tych zewnetrzych zarowek.. do tego celu niezbedne nam beda gniazda/oprawki takie jak w lampach przednich do zarowki pozycyjnej..i bedzie je trzeba tam wkleic od tylu lampki odginajac nieco orginalne blaszki... mysle ze klej na goraco lub kropelka wystarczy.. a 2 przewody przylutowac do tych blaszek ... i w efekcie koncowym mamy 2 gniazda w ktore z latwoscia mozna wkladac zarowki bez koniecnosci ciaglego lutowania.. takie rozwiazanie wystarczy na lata oraz inni jak zobacza to pomysla ze gniazdo jest orginal .... Oczywiscie szybkim i amatorskim sposobem jest przylutowanie zarowki bezposrednio do tych blaszek ale co jak nam sie nie spodoba albo sie przepali ... znow lutowanie ... Pozdrawiam e ... Pozdrawiam a u mnie jest jeszcze taka sprawa ze jak wlacze jedna z tych bocznych lampek do czytania to mi sie cale oswietlenie w samochodzie zapala moze trzeba bylo by wlutowac oporniczki do tych lampek? ma ktos jakis pomysl ?
  3. czujnik temperatury wymienilem i nic nie pomoglo,kopci na niskich obrotach tak do 120-130km/h a potem tak jakby nie,nadodatek jak ruszam to tak jakby sie dlawil,nie mam w tej chwili laptopa zeby robic jakiekolwiek logi
  4. jak sprawdzic czy uklad paliwowy n ie jest zapowietrzony? ktory to zawor N108?
  5. jak tylko dorwe sie do Vag'a to zrobie,narazie dzieki
  6. a co z tym dymieniem i zwiekszeniem zuzycia ropy moze byc spowodowana tym czujnikiem temperatury?
  7. w tej chwili nie mam wiecej bo nie mam laptopa a z tego co jest nic sie nie da wywrozyc?
  8. Od pewnego czasu zaczął mi kopcić :myśli: i palić więcej ropy pojawia mi sie błąd 00522,co to może być? pomóżcie z góry dziękuje http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8046.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8045.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8044.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8043.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8049.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8049.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8041.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8040.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8048.html http://vaglog.rtnet.pl/wojciech.twardowski_8047.html
  9. mialem ten sam problem i tak jak pisal Szymoonk trzeba gruby zolty przewod przenies w puste miejsce na koncu kostki w tym samym rzedzie co byl zolty a zegarow nie trzeba wyciagac,zdejmujemy plastik z gory i wysuwamy kierownice do przodu i jest git
  10. dzieki bardzo,znajde chwilke i sprobuje [br]Dopisany: 05 Wrzesień 2009, 11:18_________________________________________________zrobilem zgodnie z instrukcja ,teraz mam 49-51,zobaczymy jak bedzie rano,dzieki bardzo mi pomogla ta korekcja wtryskowprzed korekcja bylo 002 teraz jest 49-51 rano zapalil od kopa i wogole lepiej sie zbiera,wielkie dzieki za pomoc
  11. w gr 4 poz 2 0,9 BTDC poz 3 0,7 BTDC
  12. umnie w AHU vag pokazuje 0,09 0,12 0,35 co mozecie o tym powiedziec ,musze dolozyc ze auto ciezko sie zapala jak jest zimno
  13. w ktorym miejscu sie znajduje i czy mozna go jakos sprawdzic i czy sam go moge wymienic
  14. witam pomozcie nie swieca mi swiatla cofania,zarowki sa ok,sprawdzalem kostki co dalej,gdzie szukac przyczyny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...