Skocz do zawartości

Tiger500

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tiger500

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Wolsztyn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Tiger500

0

Reputacja

  1. Tiger500

    Problem z zapalaniem

    nie mam pojęcia...
  2. Tiger500

    Problem z zapalaniem

    Dzięki za radę, muszę spróbować. Kombinacja gaz - paliwo też możliwa. Ogólnie mechanik kolejny raz go miał, wymienił czujnik temp, i skasował błąd. 2 dni było ok, ale dziś znów problem wraca. Jeśli nie wypali z reduktorem, to macie do polecenia jakiegoś speca od Audi w okolicach Leszna, Zielonej Góry, Poznania, Nowego Tomyśla, Grodziska ?
  3. Tiger500

    Problem z zapalaniem

    Dzięki, a wiesz może jaki ma numer (ten na przekaźniku)?
  4. Tiger500

    Problem z zapalaniem

    To było otwierane i jest sucho. Niestety obudowa z tyłu się ułamała ale tam jest kilka przekaźników. Który to?
  5. Tiger500

    Problem z zapalaniem

    Bardzo możliwe, ale brak alternatywy (experta od Audi). Ale to nie o to chodzi w tym poście czy mechanik był dobry czy zły, tylko czy ktoś ma jakiś pomysł? Gdzie jest przekaźnik? Dziś rano całkowicie nie odpalił tylko było takie charakterystyczne cykanie w desce i radiu? Mniemam, że rozładowany aku? Coś jeszcze to oznacza?
  6. Tiger500

    Problem z zapalaniem

    Ciężko stwierdzić, auto stało u nich dwa tygodnie, a mnie nie było na miejscu. Podobno komp nie pokazał błędów. Czy ciśnienie to nie wiem.
  7. Tiger500

    Problem z zapalaniem

    Witam Od około miesiąca mam problem z zapaleniem. Pierwszy raz stało się to na autostradzie, ale stacji na benzynowej Problem występuje tylko przy odpalaniu. Wygląda to tak jakby nie dostawał paliwa. Po odłączeniu akumulatora na chwilę odpalił. Bezpiecznik 28 jest ok. Przekaźnik - nie wiadomo gdzie jest? Podejrzenie padło na pompę paliwa i został zastosowany zestaw naprawczy. Niestety dziś rano kolejny raz auto kręci, kręci, i odpalił dopiero za drugim razem (bardzo ciężko). Dodam tylko, że auto ma instalację LPG. Dodatkowo wczoraj doładowałem akumulator bo był kiepski. Dziś muszę jeszcze dolać paliwa, bo jest może 1/4. Czy wiecie gdzie jest ten przekaźnik i jak jest opisany? Co jeszcze może być przyczyną? Może mechanik wadliwie złożył zestaw naprawczy? Kontrolka od immo gaśnie.
  8. Witam zrobiłem dziś logi i proszę o ich analizę wiem, że temp. jest troche za niska (chodził chyba 2 godziny) ale chyba coś z termostatem jest nie tak kąt wtrysku jest nie taki jak powinien dodatkowo pokazuje błąd 0550 (154 zamiast 49-54) mechanik mówił, że nie może go ustawić bo się przestawia... klin na wale nie jest idealny, ale koło jest teraz mocno dokrecone.. mechanik mówił też coś o pompie, że trzeba ją sprawdzić...czy to możliwe, że przez pompe przestawia się rozrząd? jak jest zimny chodzi kiepsko, później już lepiej no i centralny mi zaczął szleć - raz działa, 10 razy nie... co to może być? musze wymienić baterię.... http://strona.pax-hurt.nazwa.pl/uploads/Logi%202009-11-28.pdf
  9. no kat wychodzi około 150... a tydzień temu rozrząd był składany i było ok...więc przez tydzień się zmienił...jutro idzie na diagnozę i zobaczymy czy kolo się poluzowało znowu .... nie chce ktos kupić fajnego A4?
  10. Hej po roku sytuacja wyglada następująco... za jakies błędy przepraszam bo na mechanice nie znam się za bardzo wtedy powiedziałem mechanikowi, żeby sprawdził te koło na wale...nie byłem przy naprawie...i mówił, ze ok faktycznie pasek rozrządu przeskoczył...no ale zrobił to, ustawił pompę i było ok jakies pół roku znowu się coś stało, nawet nie wiem dokładnie co....ale wymienił na pewno kolo na wale, rozrząd, pasek alternatora i klimy... jak odbierałem samochód to widzę, że napinacz od alternatora jest krzywo, ale pytam się kolesia - mówi, że wszytsko ok... no ale wiecie, u tego mechanikaprawie wszytsko robia uczniowie...TRAGEDIA no ale dobrze mineło kolejne pół roku jestem 100km od chaty i strzelił pasek alternatora, znalazłem jakiegos mechanika i wymienił mi pasek bez odkręcania przodu...no ale napinacz ciagle krzywy... chcialem jechac do tego poprzedniego mechanika...ale nie dojechałem po tygodniu pasek znowu sie zerwał i to 200m od nastepnego mechanika - też nie za dobrego - sami uczniowie no ale dobra nigdzie dalej bym nie dojechał... zostawił mieli wymienić napinacz... no i zrobili ok...ale jak odbierałem silnik jakos dziwnie chodził...no ale oczywiscie wg nich wszytsko w porządku...patologia no i przy tym napinaczu sa takie drgania... troche mnie to niepokojiło...i bylismy z kumplem u jego kuzyna, który pracuje w serwisie Audi...ale on też stwierdził, ze wszystko w porządku...no lae tylko na słuch i wzrok no dobra...mineło 2 tygodnie, jadę 30km/h i chce wyprzedzić ciągnik, zrównuje sie z nim...i nie mogę go wyprzedzic....silnik zamulony, brak mocy, dymówa z rury... stało sie to 200m od nasteopnego mechanika zostawiłem mu go...i diagnoza jest taka, że rozrząd przeskoczył....moze dostały się resztki paska alternatora pod obudowę... do tego wał jest w nie najlepszym stanie (luzy), kolo na nim jest nowe, śruba dokręcona za 3000km pojadę sprawdzić czy się cos luzuje...jesli tak to: i teraz naprawa wału to koszt min. 1300,00, nowy silnik 1200-3000,00 co myslicie o tym? co z tym robic?[br]Dopisany: 23 Październik 2009, 21:54_________________________________________________dziś zaczeła mi migać kontrola od świec... okazuje się błąd 00550 - czyli regulacja kąta wtrysku....
  11. Hej dokladnie u mnie wystarczyło przeczyścic czujnik i gotowe
  12. Witam mam Audi A4 B5 1,9 Tdi ze skrzynią automatyczną. W niedziele skręciłem koła i wycofywałem...musiałem to zrobić dośc energicznie i poczułem lekki trzask. Włączam bieg i nic....zaholowałem do mechanika i tam sie okazało, że półośka wysunęła się z przegubu. To jest już naprawione, ale dziś zauważyłem, że przy niskich prędkościach coś piszczy w desce rozdzielczej (lub niżej) ale jest to dżwięk jakiegoś załączonego urządzenia...Dodatkowo podczas hamowania, przy niskich prędkościach (10 km/h) hamulec zaczyna przerywać - jakby załączał się ABS - tyle, że jest sucho.... Czy myslicie, że moze być to problem z czujnikiem ABS-u (może mechanik coś namieszał przy naprawie półoski)? czy mogę wyciągnąć bezpiecznik od ABS żeby to sprawdzić? VAG błędów nie pokazuje przy ABS, ale nie idzie zrobić testu wyjśc - nie łączy się.... Czekam na opinie Pzdr Krzychu
  13. więc dałem do mechanika... i faktycznie regulacji na pompie nie starczyło pasek trzeba było o jeden ząbek... a później ustawił kąt zegarem...i jak na razie rano odpalił od razu zobaczymy co się będzie działo
  14. a jak będzie ustawiany...to 255 ma się zmienic na 54? trzeba patrzec na ta kolumnę gdzie teraz mam 255???
  15. a ja myślałem, że BS to jest to co 255... a powinno być 49 - 54??? a zna ktoś może dobrego mechanika od TDI w okolicach Wolsztyna, Zbąszynia, Nowego Tomyśla....ogólnie w połowie drogi między Poznaniem a Zieloną górą???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...