adam1277
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O adam1277
Osiągnięcia adam1277
0
Reputacja
-
mam dokładnie ten sam problem, baterie wymienione. u mnie moduł znajduje się pod siedziskiem tylnej kanapy.
-
ale ja mam zegary z fisem i tam niema tych okienek
-
witam mam pytanie, gdzie znajduje się kontrolka ciśnienia oleju? jak włączę zapłon to nigdzie nie widać na desce,jest ABS,ładowanie,immo,airbag,a oleju niema,pomiędzy którymi kontrolkami ona się znajduje? pozdrawiam.
-
wymieniłem dopiero wczoraj termostat na wahlera i jest ok 5km. 90 stopni, działa ok.dzięki koledzy za waszą pomoc
-
dzięki koledzy za poradę wymienię termostat i się odezwę
-
dzisiaj miałem małą przejażdżkę na testerze temperatura doszła do 60 stopni skazówka leżała wystąpił błąd rura pod termostatem niebyła bardzo letnia ale nie była tak gorąca jak rura u góry po kilku minutach na postoju dolna rura także się rozgrzała skasowałem błąd i skazówka poszła na 80 stopni, czy jeżeli jest błąd to wskazanie na zegarze nie będzie? i czy to właśnie termostat za późno się otwiera?
-
chciałbym opisać dziwne zjawisko: na desce nie miałem wskazania temperatury cieczy chłodzącej podpiąłem vaga i: 16500.P0116,czujnik temperatury płynu chłodzącego - usterka zakresu działania-G62. wymieniłem czujnik na nowy i nic przed wymianą usunąłem błąd, ale pojawił się na nowo, a temperatury nadal nie wskazuje, wymontowałem go podpiąłem do wtyczki zanurzyłem w gotowanej wodzie włączyłem zapłon i wskazówka ruszyła a w samochodzie nie chce na starym czujniku,ten sam zabieg, w wodzie działa a w aucie błąd, skazówka leży,o co tu chodzi? bo ja nie mam żadnych pomysłów, proszę o pomoc, bo to ma wpływ także na prace silnika tak podejrzewam bo zaczął ostatnio więcej palić, pozdrawiam.
-
z filtrami ,warunkami pogodowymi racja, tylko jedno pytanie czy jeżeli nie ma żadnych błędów czy to znaczy że na pewno silnik nie pracuje w trybie awaryjnym ,a tak na przyszłość z tym testerem jak rozpoznać że nie pracuję w normalnym trybie ,nie każdy błąd powoduje przełączenie się na inny tryb?
-
ostatnio za dużo pali a błędów niema myślałem że da się w jakiś prosty sposób sprawdzić testerem czy się nie przełączył na tryb awaryjny
-
czy testerem diagnostycznym da się zrobić logowanie bo podejrzewam ze silnik przełączył się w tryb awaryjny ,a czy inaczej testerem da się to sprawdzić ?
-
szukałem ale nie znalazłem konkretnie jak sprawdzić na vagu czy auto nie jest na ustawieniach awaryjnych ,proszę o poradę i dziękuję.
-
kodowanie klimatronika na pewno pomoże
-
dzięki koledzy za poradę kodowanie klimatronika pomogło
-
ok po kodowaniu odpiszę dzięki za poradę [br]Dopisany: 02 Styczeń 2010, 20:31_________________________________________________Jaki jest kod do mojego klimatronika ADR 1,8 95rok.
-
błąd 22.1 to, wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji , ciągła przerwa vag 00801 to, przełącznik wysokiego ciśnienia chłodzącego, co za tym idzie niskie ciśnienie brak czynnika ,ale klimy poniżej 5 stopni nie załączysz