Skocz do zawartości

adam1277

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adam1277

Osiągnięcia adam1277

0

Reputacja

  1. mam dokładnie ten sam problem, baterie wymienione. u mnie moduł znajduje się pod siedziskiem tylnej kanapy.
  2. ale ja mam zegary z fisem i tam niema tych okienek
  3. witam mam pytanie, gdzie znajduje się kontrolka ciśnienia oleju? jak włączę zapłon to nigdzie nie widać na desce,jest ABS,ładowanie,immo,airbag,a oleju niema,pomiędzy którymi kontrolkami ona się znajduje? pozdrawiam.
  4. wymieniłem dopiero wczoraj termostat na wahlera i jest ok 5km. 90 stopni, działa ok.dzięki koledzy za waszą pomoc
  5. dzięki koledzy za poradę wymienię termostat i się odezwę
  6. dzisiaj miałem małą przejażdżkę na testerze temperatura doszła do 60 stopni skazówka leżała wystąpił błąd rura pod termostatem niebyła bardzo letnia ale nie była tak gorąca jak rura u góry po kilku minutach na postoju dolna rura także się rozgrzała skasowałem błąd i skazówka poszła na 80 stopni, czy jeżeli jest błąd to wskazanie na zegarze nie będzie? i czy to właśnie termostat za późno się otwiera?
  7. chciałbym opisać dziwne zjawisko: na desce nie miałem wskazania temperatury cieczy chłodzącej podpiąłem vaga i: 16500.P0116,czujnik temperatury płynu chłodzącego - usterka zakresu działania-G62. wymieniłem czujnik na nowy i nic przed wymianą usunąłem błąd, ale pojawił się na nowo, a temperatury nadal nie wskazuje, wymontowałem go podpiąłem do wtyczki zanurzyłem w gotowanej wodzie włączyłem zapłon i wskazówka ruszyła a w samochodzie nie chce na starym czujniku,ten sam zabieg, w wodzie działa a w aucie błąd, skazówka leży,o co tu chodzi? bo ja nie mam żadnych pomysłów, proszę o pomoc, bo to ma wpływ także na prace silnika tak podejrzewam bo zaczął ostatnio więcej palić, pozdrawiam.
  8. z filtrami ,warunkami pogodowymi racja, tylko jedno pytanie czy jeżeli nie ma żadnych błędów czy to znaczy że na pewno silnik nie pracuje w trybie awaryjnym ,a tak na przyszłość z tym testerem jak rozpoznać że nie pracuję w normalnym trybie ,nie każdy błąd powoduje przełączenie się na inny tryb?
  9. ostatnio za dużo pali a błędów niema myślałem że da się w jakiś prosty sposób sprawdzić testerem czy się nie przełączył na tryb awaryjny
  10. czy testerem diagnostycznym da się zrobić logowanie bo podejrzewam ze silnik przełączył się w tryb awaryjny ,a czy inaczej testerem da się to sprawdzić ?
  11. szukałem ale nie znalazłem konkretnie jak sprawdzić na vagu czy auto nie jest na ustawieniach awaryjnych ,proszę o poradę i dziękuję.
  12. kodowanie klimatronika na pewno pomoże
  13. dzięki koledzy za poradę kodowanie klimatronika pomogło
  14. ok po kodowaniu odpiszę dzięki za poradę [br]Dopisany: 02 Styczeń 2010, 20:31_________________________________________________Jaki jest kod do mojego klimatronika ADR 1,8 95rok.
  15. błąd 22.1 to, wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji , ciągła przerwa vag 00801 to, przełącznik wysokiego ciśnienia chłodzącego, co za tym idzie niskie ciśnienie brak czynnika ,ale klimy poniżej 5 stopni nie załączysz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...