Skocz do zawartości

mysiak23

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mysiak23

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    AGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia mysiak23

0

Reputacja

  1. Oczywiście się pomyliłem. Chodziło o 0,8mm :). Jak zmuszę do działania mojego VAGa i ustalę z którym kołem jest problem to spróbuję zrobić sam tak jak radźcie. Czyli docisnąć czujnik. Mam nadzieję, że po zdjęciu koła będę miał sensowny dostęp do niego. Dzięki za porady!
  2. Dzięki za odzew. Mechanik zarzekał się, że czujniki wyregulowane na odległość około 8 mm. Komputer nie zgłasza żadnych błędów. Niestety sam tego raczej nie ogarnę. Nie mam jak zajrzeć pod samochód, więc jestem skazany na usługi mechaników. No nic, dam nać jak się sprawy potoczą. Pozdrawiam!
  3. Cześć, Dopadł mnie problem ze źle działającym ABS na tylnej osi po wymianie tarcz. Polega on na tym, że podczas hamowania przy minimalnej prędkości - np jazda w korku, uderza mi pedał hamulca. Jak powiedział mechanik, problem leży w starych, zardzewiałych pierścieniach ABS - próbował je doczyścić. Chciałem aby je wymienił, ale na rynku są dostępne jedynie pierścienie ząbkowane (grubsze), a u mnie zamontowane są dziurkowane (cieńsze). Ponoć wsadzenie ząbkowanego będzie skutkowało tym, że pierścień będzie ocierał o czujnik. Mechanik odradza odsunięcie czujnika - bo tak nie można, bo czujnik wypadnie w końcu itp. W sumie argumenty ma logiczne. Pytałem w 3 ASO w Warszawie i nigdzie nie mają takich pierścieni jakie ja posiadam. Mają jedynie te ząbkowane po ~100zł/szt. Na aukcjach są po 20-30zł. Poradzicie coś? Przekonać mechanika by zamontował ząbkowane pierścienie? Może macie gdzieś dostępne te w wersji dziurkowanej? Pozdrawiam!
  4. Cześć, Pozwolę sobie podpiąć się pod temat . Ja również przymierzam się do założenia gazu. Teraz zacząłem więcej jeździć samochodem, więc portfel zaczął cierpieć. Choć ceny pb95 i tak są niezłe obecnie. Czy jest ktoś kto zakładał instalację w Warszawie? Macie kogoś kogo polecicie/odradzicie? Do osób z V6, ile Wam pali gazu w cyklu miejskim? Pozdrowienia!
  5. Kiedyś gadałem z jednym specem (wulkanizator) to stwierdził, że tylko 3 elementy mam lakierowane. Pozostałe oryginał. Mam nadzieję, że tak jest faktycznie, bo w innym wypadku bym się załamał . W wolnym czasie podjadę do innego lakiernika i pogadam co i jak. Zdam relację.
  6. O nie. Zamawiałem już 2 klapy bagażnika, za każdym razem dotarły do mnie pobijane z dużymi wgnieceniami - tak działają firmy kurierskie. Jedną oglądałem na szrocie, kod lakieru niby ten sam, a odcień jednak był inny.
  7. Ok, dzięki Panowie za wypowiedzi. Jeśli trafi tutaj ktoś kto lakierował coś większego w Wawie to proszę o namiary na zakład - polecany i niepolecany .
  8. Pozostałe elementy wyglądają dobrze, więc szkoda kasy na malowanie całości. No ktoś spartaczył, po zimie zaczęło się sypać.
  9. Podjechałem do tego jednego gdyż byłem w okolicy. No i wcześniej wpadł mi w oko na podstawie opinii w internecie. Chciałbym podjechać do jeszcze 2-3 innych, ale takich sprawdzonych. Szkoda czasu na jeżdżenie po zakładach, które mają negatywne opinie . Dlatego liczę, że ktoś mi poleci jakiś adres .
  10. Sam demontować niestety nie mogę. Brak garażu. Poza tym drzwi kierowcy też są do zrobienia. Ogólnie to chciałbym auto oddać w dobre ręce. Zależy mi na tym, że nawet jakbym miał więcej zapłacić to żeby mi się to opłacało - czyli porządna jakość wykonania, bez przekrętów na kliencie. A jak się dziś dowiedziałem, że mi go nie spolerują to poczułem się naciągnięty - być może niepotrzebnie. Dlatego wolę się dopytać fachowców .
  11. Cześć! W załączeniu umieściłem zdjęcia mojej klapy bagażnika oraz przedniego błotnika. Lakier popękał i złazi z elementów. Podobnie zaczyna dziać się na drzwiach kierowcy. Także do malowania mam 3 elementy. Lakierować będę w Warszawie. Czy możecie mi polecić jakiś dobry warsztat, cena max 500/element. Dziś byłem w jednym zakładzie na Targówku, który w sieci ma same dobre opinie, lakiernik powiedział 500/el. Stwierdził, że dużo roboty bo demontaż, szlifowanie do blachy, lakierowanie itd... No i tu się zgodzę bo faktycznie trzeba każdy element oczyścić. Powiedział też, że nie ma sensu polerować pozostałych elementów auta po lakierowaniu gdyż szkoda niszczyć bezbarwnego lakieru. Powiedział, że poleruje się jedynie auta ze starym lakierem takim co kiedyś kładli na samochody zanim wszedł metalic. No i co do tego stwierdzenia nie jestem pewien - zdziwiło mnie to mocno. Myślałem, że mi wypolerują autko gdyż jest trochę mniejszych rysek. Powiedzcie jak powinno się robić? Kolejna sprawa to czas. Potrzebują na to do 5 dni. Czy to nie za mało? Nie chce by ktoś się spieszył i zrobił robotę niedokładnie. Możecie mi coś doradzić, polecić jakiś zakład? Zamieściłem też 2 zdjęcia z początkiem rdzy - na masce. Są może 2-3 odpryski na masce. Powinienem to robić czy mozna spokojnie poczekać na inny czas? Myślałem, żeby zrobić maskę przy okazji jak kiedyś zderzaki będę robił - jak się jeszcze bardziej obiją bo tak to tragedii nie ma. Z góry dzięki za pomoc! FOTKI: Błotnik Klapa Maska
  12. No w sumie racja. Niby robią zespolone lampy, które wejdą bez przeróbek, np.: LAMPY REFLEKTORY AUDI A4 B5 94-1998 CHROM RINGS (4039612648) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. LAMPY P. ANGEL EYES AUDI A4 B5 CHROM 94-99R (3995938240) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. LAMPY AUDI A4 B5 95-98R DAYLINE LED SONAR CHROM (3993705141) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. No ale wglądają słabo - przynajmniej jak dla mnie. Te nieco lepsze: Audi A4 B5 94-, Angel Eyes CHROM ringi TUNING nowe (4044094071) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. A te super, tyle że potrzebna przeróbka: AUDI A4 B5 PO LIFCIE 1999-02 ORYGINAŁ EUROPEJSKIE (4009181835) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
  13. OK, dzięki za linka. Szukałem w necie zdjęć z nowszymi lampami dzielonymi, ale nic nie znalazłem. Faktycznie, zespolone wyglądają trochę lepiej, ale dużo im nie brakuje .
  14. Hmmm, no dobra. Co prawda nie widziałem na żywo zamienników tych lamp. Aż tak są kiepskie że je odradzacie? Nie ma jakiś innych sensownych zamienników, które by były okej oraz weszły bez problemu na miejsce obecnych reflektorów? Z góry dzięki za odp.
  15. Witam, mam A4 z 98r Lampy stare, przed liftem. No i pomyślałem, że fajnie by było je zmienić. Czytałem tematy o przerabianiu błotników i montowaniu lamp po-liftowych, ale niestety nie mam zaplecza by coś takiego zrobić. Na Allegro znalazłem kilka aukcji z lampami, które mają pasować bez żadnych przeróbek, np.: LAMPY AUDI A4 B5 95-98R ANGEL EYES RINGI DEPO CHR (4055333892) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. bądź LAMPY REFLEKTORY AUDI A4 B5 94-98 CHROM RINGI DEPO (4042375488) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Czy takie lampy są warte tej ceny? Posiada ktoś takie? Zależy mi na dobrej jakości, fajnym wyglądzie i łatwym montażu bez przeróbek błotników/kabli. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...