Skocz do zawartości

lbc213

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lbc213

Osiągnięcia lbc213

0

Reputacja

  1. nie sprawdzałem , chociaż przy wyszych obrotach słychać jakiś "świst" . myślę jednak że to na 90% turbawka , tak jak napisałem na początku wątku rozgrzewała się do czerwoności nawet po krótkiej umiarkowanie dynamicznej jeżdzie (widoczne nawet w dzień , bo w nocy to już była masakra) . chociaż spotkałem się z opiniami że " K03 to mała turbinka i po remapie musi się napocić " i wtedy może wystąpić zjawisko świecącej turbiny . Raczej trudno mi uwierzyć w to że to normalne i zdrowe dla turbo. Dzisiaj /jutro zweryfikuje to mechanik i będzie wiadomo co i jak i za ile w VAGU wywala tylko błędy od drugiej sondy , pojawił się też błąd "przerwa w zapłonie na pierwszym cyl " (cewki i świece wymienione kilka tyg wcześniej) po wykasowaniu nawet się nie świeci check , silnikl pracuje równo i nie ma żadnych dziwnych objawów poza tym oczywiście że turbina dalej wogóle nie ładuje...[br]Dopisany: 07 Sierpień 2009, 08:29_________________________________________________ [br]Dopisany: 11 Sierpień 2009, 14:11_________________________________________________mały UPDATE . auto pojechało do kolegi GTO z digitun.pl . okazało się że turbiną wszystko w porządku . problem dotyczył chyba zaworu N75 , jutro będzie się dłubał nowy program. co najciekawsze - okazało się że mam założoną K04-15 i wtryski 380cc Siemensa , dodatkowo 2 IC z BEX'a .(tak sobie jeżdziłem w niewiedzy przez prawie rok odkąd go mam , histori auta nieznałem a takie mody to się widzi jak się dłubie w aucie ). trzeba się będzie zastanowić nad kandydaturą do BAT Klubu :gwizdanie:
  2. ja mam cos takiego , jak kogos miałoby denerwować to można ustawić jasność i przyciemnić . wole takie od analogowych . tylko nie wiem czy gdzieś w PL można dostać taki
  3. a tak się składa że mam i przy nodze w podłodze pokazuje maksymalnie 8psi , a powinien pokazywać 20-21 jak do tej pory , czy jazda z prowdopodobnie rozj... turbo może mieć jakieś negatywne skutki dla silnika ? chodzi oczywiście o sam dojazd do mechanika ok 15km
  4. Elberoth miał czipa na 192KM i po wymianie turbo wyszło mu 207 bez zmiany softu na razie muszę podjechać do wasztatu i się upewnić czy to napewno turbina padła , czy może coś jescze innego . z tego co wiem to typowym objawem zabitego turbo jest biały dym , i dziwne odgłosy z wydechu . u mnie tego nie ma , jest jednak spadek mocy tak jak by wogóle nie ładowała...
  5. gt28rs - niestety poza moimi możliwościami finansowymi , ale może się zdecyduję na K04-15 . czy wkładając k04 trzeba pisać nowy program ? miałem remap pod seryjne k03 . ile można dodatkowo wyciągnąć przy k04 bez dodatkowych modyfikacji ?
  6. Witam , dzięki za namiary . napewno się pojawię w DIGITUNIE . niestety dzisiaj padła prawdopodobnie turbina dlatego najpierw czeka mnie wymiana lub regeneracja .
  7. chyba też mają przerwe wakacyjną , nie można się doczwońić do nich i do ich innych oddzałów . ma ktoś może namiary na inną firmę która poradzi sibie z przeprogramowaniem ecu tak aby trwale zlikwidować błędy sondy za katem na obszarze śląska /małopolski ?
  8. no to prawdopodobnie musisz się dowiedzieć gdzie...bo pradopodobnie będziesz musiał kurierem wysłać im swoje ECU w związku z tym, że nie ma w PL ich przedstawicielstwa... nie mam za bardzo pomysłu jak to sprawdzić . czy odkręcenie obudowy z ecu to jakas skomplikowana operacja ? jesli to jest GIAC to powinna byc taka lub inna naklejka na układzie scalonym ? czy ktoś w Polsce ogarnie ten temat ? wysyłanie ECU do USA i unieruchomienie auta przez pewnie kilka tygodni to raczej dla mnie ostateczny czarny scenariusz
  9. na 80 % było robione w AWE tuning http://www.awe-tuning.com/pages/shared/part_detail.cfm?PMaI=1&PMoI=27&PEI=2&PP=8e_a4_18t_chips.cfm&PPT=Chips&IL=GIACflashloaderB6 drógi link też prawdopodobny http://www.neuspeed.com/products/product_details.asp?app=14|AQ&type=11&ltype=ns_euro&p_id=1033
  10. a4 było przywiezione z USA już z wszystkimi modyfikacjami włącznie z remapem . sprawdzałem organoleptycznie jeżdząc innymi 1.8t i moja zdecydowanie lepiej się zbierała , jeżeli wierzyć wskażnikowi doładowania turbo to turbina ładuje najwyższe wartości do 19psi - to jest chyba ok 1,2bara , to i tak chyba zdecydowanie za dużo jak na Kkk03 . możliwe też że przyczyną świecenia się turbo i kolektora nie sa jedynie złe wskazania lambdy , zaznaczam że problemy z przegrzewaniem się turbo wystąpiły zaraz po wycięciu kata . jest to o tyle dziwne że turbo powinno sie nadmiernie grzać przy zapchanym kacie , a teraz spaliny nie maja żadnych oporów (przelot) kolejni mechanicy i elektrycy załamują ręce . chciał bym uniknąć sytuacji gdzie będę zmuszony zakładać orginalnego kata bo nie ma pewności że to pomoże , nie wspomne juz o kosztach . wymieniłem świece i cewki , przepływka sprawdzona i przeczyszczona , N75 też wygląda na sprawny . auto jest w ciągłym uzytku i taka jazda może się skończyć roz... turbo . w VAG COMIe wywala tylko błędy lambdy
  11. tulejka jest "własnej roboty" odsunięta jest o ok. 5cm może minimalnie więcej . auto jest po remapie , dlatego płacenie za ponowny remap z usunięciem na stałe błedów z sondy to dla mnie z powodu kosztów troche niekonomiczny zabieg .
  12. mam już założąną podobną tulejkę , ale dalej są błędy , nawet po wymianie lambdy na ori z boscha
  13. Witam , prosze o info lub namiary na dobrego tunera w okolicach bielska . problem dotyczy pojawienia się błędów drógiej sondy lambda po wycięciu kata . silnik prawdopodobnie dostaję zbyt bogatą mieszankę co powoduję rozgrzanie się kolektora i turbiny do czerwoności przy ostrej jeżdzię . próbowałem mechanicznych rozwiązań typu odsunięcie sondy od przepływu spalin i temp. za pomocą tulejki ale dalej wywala CEL . ( zbyt duża rezystencja obwodu grzewczego sondy ) Słyszałem że można zmodyfikować ECU i wyelminować ten błąd . dzwoniłem do Compsportu ale uperają się że musi być katalizator (mnóstwo ludzi jeżdzi z przelotami w 1.8t i jakoś to musi być rozwiązane ) ECUsoft ma przerwe urlopową . z góry dzięki za pomoc
  14. Witam , mam ogromną prośbę o pomoc . kilka dni temu wycięto mi kata w 1.8t AMB B6 i wspawano rurę przelotową . z odpowiednią tulejką udsuwającą drógą lambde i ograniczającą dostęp temp. i spalin do sensora, tak aby nie wywalało błędu i nie powodował dawkowania nieodpowiedniej mieszanki . (jest trochę informacji o tym sposobie oszukania drógiej lambdy w 1.8t na różnych forach ) . silnik wyrażnie odżył i wzrost mocy jest od razu wyczuwalny ( kat był kompletnie zapchany , spaliny przechodziły tylko przez ok 1/3 średnicy kata )problem pojawił się od razu . po przejechaniu bardzo krótkiego odcinka do białości rozgrzewa się kolektor i turbina (przy dynamicznej jeżdzie ) . tak jakby w kolektorze dopalał się nadmiar mieszanki . po podpięciu w vag comie nie wyskakuje żaden błąd . . auto było u dwóch w miare ogarniętych w temacie elektryków i mechanika . wszyscy rozkładają ręce .bardzo prosze o pomoc pozdrawiam
  15. Witam , chciał bym zaprezentować mój świeży nabytek . jest to B6 1.8TQ AMB z 2002 sprowadzony z USA wszystkie mody zrobione przez poprzedniego właściciela : TURBO TIMER BLITZ ,WSKAŹNIK PODCIŚNIENIA, zawór upustowy BOV/DV FORGE , UKŁAD WYDECHOWY MAGNAFLOW, ZAWIESZENIE KONI, TARCZE NUESPEED . na razie nic nie zmieniam , powód - brak funduszy poniżej pare fotek : PS. jak widać zdublowała się jedna fotka , auto nie ma dwóch kierownic :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...